شناسهٔ خبر: 24801 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین خبر داد:

انجام دو پروژه مشارکتی با بسیج در حوزه راه روستایی

جعفر قزوینیان مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: سال گذشته دو پروژه مشارکتی در حوزه راه‌های روستایی با بسیج به انجام رسیده و امیدواریم با توجه به ظرفیت‌های موجود در دو طرف، زمینه این مشارکت‌ها افزایش یابد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، جعفر قزوینیان در دیدار با سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: آسفالت راه روستایی فلار به طول ۱/۵ کیلومتریکی از این پروژه‌ها بود که در سال گذشته به بهره‌برداری رسید.

قزوینیان در خصوص دیگر پروژه انجام شده در این مشارکت افزود: در محور روستایی چال اکبر آباد هم لوله‌های بتنی احداث و زیرسازی انجام شده است که با توجه به طول قابل توجه آن خوشبختانه توانسته رضایتمندی مناسبی را به دست آورد.

وی در ادامه گفت: باتوجه به کم بودن اعتبارات استان می‌توان با استفاده از ظرفیت بسیج و همچنین ظرفیت فنی و مهندسی راه و شهرسازی استفاده کرده و زمینه‌های مشارکت را گسترش داد.

مدیرساخت و توسعه راه‌ها همچنین عنوان کرد: قرار گاه خاتم الانبیا در منطقه الموت درگیر انجام دو پروژه عظیم قزوین- الموت- تنکابن و قزوین- رحیم آباد- کلاچای است.

قزوینیان ادامه داد: اگر این امکان وجود داشته باشد که با ایجاد ارتباط از سوی سپاه قزوین از امکانات قرارگاه خاتم الانبیا در جهت محرومیت زدایی در راه‌های روستایی استفاده کرده و این محورها را مناسب سازی کنیم، پیشرفت خوبی در این حوزه حاصل می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: با توجه به شرایط اعتباری موجود، ممکن است برخی محورهای روستای تا چند سال آینده هم امکان کار نداشته باشند.

نظر شما