شناسهٔ خبر: 24865 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری جلسه گرامیداشت هفته عفاف و حجاب در اداره کل راه و شهرسازی استان همدان

جلسه جلسه ای به مناسبت هفته ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در اداره کل راه و شهر سازی استان همدان تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان همدان ، این جلسه با هدف گرامیداشت هفته عفاف و حجاب با حضور مهندس ربانی سرپرست توسعه منابع انسانی اداره کل، امام جماعت اداره کل و بانوان شاغل، در محل سالن جلسات برگزار شد.

مهندس ربانی در این مراسم با بیان اینکه حجاب مصونیت است نه محدودیت، آن را عاملی جهت دفع فساد از خانواده و اجتماع معرفی کرد.

وی عنوان کرد: مساله عفاف و حجاب تنها مختص بانوان نيست بلكه همچنان‌که خانوم ها موظفند در عفاف خود کوشا باشند به مردان نیز حفظ عفاف و برخورد مناسب در جامعه توصیه شده است.

امام جماعت اداره کل نیز در این جلسه به اهمیت مسئله عفاف در ادارات اشاره و بیان کرد: این اداره، یکی از ادارت ممتاز در بحث نماز، امر به معروف و مخصوصا مسئله عفاف و حجاب است.

حجت الاسلام و المسلمین حیدری بیان کرد: یکی از عواملی که باعث ممتاز و شاخص شدن این اداره در بین ادارت استان شده بحث مراعات نمودن بانوان اداره و مدنظر قرار دادن ملاحظات اداری است که این مورد در دوسال اخیر کاملا مشهود بوده است.

این جلسه با مباحثی از قبیل فلسفه حجاب، راههای گسترش فرهنگ حجاب و عفاف و فواید حجاب در ابعاد فردی و اجتماعی ارائه و خاتمه یافت.

گفتنی است در پایان این جلسه، از خانم مهران پناهی مسئول امور بانوان و خانواده اداره تجلیل به عمل آمد و خانم فیروزه سادات شاطاهری به عنوان مسئول جدید امور بانوان و خانواده اداره کل معرفی شد.

نظر شما