شناسهٔ خبر: 24917 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی علی آباد كتول خبر داد:

روکش آسفالت سه راه روستایی در شرق گلستان

راه روستایی رئیس اداره راه و شهرسازی علی آباد كتول در استان گلستان از اجرای روکش آسفالت گرم در سه راه روستایی برفتان، كردآباد و عباس آباد این شهرستان در سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان گلستان، اسماعیل گرزین در گفت و گویی خبری، طول اجرای این عملیات را بیش از سه كیلومتر بیان كرد و گفت: پنج میلیارد و ۴۰۵ میلیون ریال اعتبار از محل منابع ملی برای آنها هزینه شده است.

وی ادامه داد: روکش آسفالت مجدد راه‌های روستایی مذكور به دلیل اینكه از نوع آسفالت سرد و با قدمتی بیش از ۲۵ سال و با خرابی‌های زیاد روبرو بوده، در دستور كار این اداره قرار گرفت و در واقع خواسته دیرینه مردم و اهالی روستاهای فوق محقق شد.

به گفته گرزین، اهمیت این راه‌ها بویژه راه روستایی عباس آباد از حیث تردد و ارتباط با روستاهای دهانه محمدآباد، علت دیگر بهسازی آنها بوده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی علی آباد كتول افزود: یكهزار و ۲۸۳ خانوار ساكن در روستاهای اشاره شده از مزایای اجرای این عملیات بهره‌مند شدند تا ترددی روان و ایمنی بیشتری را در راه‌ها داشته باشند.

شهرستان علی آباد كتول در ۳۵ كیلومتری شرق گرگان مركز استان گلستان واقع شده و حدود ۳۵۰ كیلومتر از راه‌های این استان را تحت پوشش دارد.

نظر شما