شناسهٔ خبر: 24978 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر شهرسازی و معماری اداره راه و شهرسازی استان همدان خبر داد:

تشكیل یازدهمین جلسه كارشناسی كمیسیون ماده پنج شهر همدان و مریانج

محمدحسین مرادی مدیر شهرسازی و معماری این اداره كل از تشكیل یازدهمین جلسه كارشناسی كمیسیون ماده پنج شهر همدان و پنجمین جلسه كارشناسی كمیسیون ماده پنج شهر مریانج در سال ۹۵ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان همدان، محمدحسین مرادی گفت: این جلسه كه با حضور كارشناسان دفتر فنی استانداری همدان، میراث فرهنگی، جهاد كشاورزی و سایر اعضا این كمیسیون برگزار شد، پرونده‌های موردی ارجاع شده به دبیرخانه كمیسیون تخصصی مسكن و شهرسازی بررسی و اتخاذ تصمیم شد.

مدیر معماری و شهرسازی همچنین رعایت ضوابط و مقررات طرح تفصیلی شهر همدان برای كلیه كاربری‌ها و همچنین تامین پاركینگ و به حفظ و گسترش فضای سبز در سطح شهر به عنوان یكی از ضروریات زندگی شهری تاكید كردند.

وی در ادامه در جلسه كمیسیون ماده پنج شهر مریانج كه با حضور اعضا كمیته فنی كمیسیون در سالن اجتماعات اداره كل برگزار شد، به بحث و بررسی پرونده‌های موردی شهر مریانج پرداخت و رعایت سرانه‌های شهری پرداخت.

وی گفت: در این جلسه در خصوص پرونده‌های موردی از جمله جانمایی و ایجاد پاركینگ جهت كارگاه‌های مبل سازی جهت استفاده مالكین و مراجعه كنندگان تصمیم گیری شد.

مرادی در پایان جلسه، اعضا كمیته فنی را به رعایت ضوابط و مقررات طرح تفصیلی، رعایت تراكم ساختمانی و همچنین رعایت ضوابط مناسب سازی جهت افراد كم توان و لحاظ سرانه فضای باز شهر در راستای حفظ حقوق شهروند و رفاه حال شهروندان تاكید کرد.

نظر شما