شناسهٔ خبر: 25011 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل بنادر استان گیلان خبرداد:

بندر آستارا بدون وقفه توسعه می یابد

حسین چراغی مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان گفت: در راستای توسعه منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا تجهیزات لازم بندری را وارد این منطقه خواهیم کرد تا وقفه ای در توسعه منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا ایجاد نشود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادرو دریانوردی استان گیلان، حسین چراغی در بازدید از اسکله آستارا گفت: بندر آستارا در حوزه بندری و دریایی گیلان از افتخارات استان گیلان محسوب می شود و وجود بندر آستارا نعمتی برای کشور و استان است.

وی با بیان اینکه نیازمندی های منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا را بر اساس سیاست های مدیریتی سازمان بنادر و کشور تبیین شده است، افزود: در صورت برآورده کردن نیازهای منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا شاهد رشد و توسعه اقتصادی چندین برابر در این منطقه خواهیم بود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان با تاکید براقدام جهادی نسبت به اخذ کد منطقه ویژه اقتصادی آستارا خاطر نشان کرد: لازمه صدور و اخذ کد منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا، در گرو همکاری و تعامل دستگاه های ذیربط است که قطعا این امر صورت خواهد گرفت.

چراغی با ابراز رضایت از عملیات توسعه ای منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا بر لزوم تسریع در عملیات عمرانی دیگر فازهای این منطقه تاکید و عنوان کرد: در راستای توسعه منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا تجهیزات لازم بندری را وارد این منطقه خواهیم کرد تا وقفه ای در توسعه منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا ایجاد نشود.

چراغی، توسعه بندر آستارا را یکی از اولویت های سازمان بنادر و دریانوردی گیلان دانست و تصریح کرد: سازمان بنادر و دریانوردی با تمام توان خود در راستای توسعه منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

نظر شما