شناسهٔ خبر: 25035 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت عمران پردیس مطرح کرد؛

افتتاح فاز ۳ مسکن مهر پردیس در هفته دولت/ افزایش تسهیلات بانکی برای خرید مسکن مهر/ افتتاح فازهای ۳، ۵، ۸ و ۹ پردیس تا پایان نیمه اول سال ۹۵/ تحویل واحدهای مسکن مهر پردیس با تمامی امکانات

سعید غفوری مدیرعامل شهر جدید پردیس با اعلام افزایش تسهیلات بانکی برای خرید مسکن مهر پردیس از افتتاح فازهای ۳، ۵، ۸ و ۹ شهر جدید پردیس تا پایان نیمه اول سال ۹۵ خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سعید غفوری مدیرعامل شهر جدید پردیس امروز ۲۸ تیرماه درباره افتتاح ۴۵۵۰ واحد مسکونی مهر پردیس در برنامه خط اخبار تلویزیون گفت: خوشبختانه در حال حاضر، مسئله عدم تامین آب شرب، گاز و برق را در منطقه پردیس نداریم و نه تنها برای ۴۵۵۰ واحد که برای همه واحدهای فاز ۱۱ یعنی ۳۵ هزار واحد تامین آب، برق، گاز و سایر خدمات روبنایی و زیربنایی را انجام داده‌ایم.

مدیرعامل شهر جدید پردیس با اشاره به دلایل عدم افتتاح مسکن مهر پردیس طی دو سال گذشته به مشکلات زیربنایی و روبنایی اشاره کرد و افزود: در حال حاضر مسائل و مشکلات پردیس تا حد قابل‌توجهی رفع شده و از این جهت ما می‌توانیم مستمر، فاز به فاز، بلوک به بلوک و واحد به واحد به متقاضیان مسکن مهر پردیس که تا به امروز صبوری کرده‌اند واحدهای مسکونی را تحویل بدهیم.

غفوری ادامه داد: برنامه ریزی ما این است علاوه بر بخشی از فاز ۱۱ که امروز افتتاح شد واحدهای مسکونی فازهای ۳، ۵، ۸ و ۹ در آینده بسیار نزدیک و تا قبل از پایان تابستان به متقاضیان مسکن مهر تحویل دهیم.

مدیرعامل شهر جدید پردیس در بیان تاخیر در تحویل مسکن مهر فازهای ۳، ۵، ۸ و ۹ پردیس به آماده نبودن خدمات زیربنایی و روبنایی آنها اشاره کرد و افزود: مقام عالی وزارت نظرشان این است که ما افتتاح مسکن مهر را با کلیه خدمات روبنایی و زیربنایی انجام دهیم. بدین معنا که تمامی واحدها علاوه بر کامل بودن امکانات آب، برق، گاز در آنها ساخت مدارس، مسجد، امنیت، کلانتری، واحدهای تجاری، نانوایی ها، سوپرمارکت ها و تمامی مسائلی که یک شهر نیاز دارد تامین شده باشد و بعد واحدهای مسکونی افتتاح شود و در اختیار متقاضیان قرار بگیرد.

وی در مورد برنامه‌های افتتاح فاز ۳ پردیس گفت: در نظر داریم در هفته دولت با تامین کلیه خدمات زیربنایی و روبنایی در فاز ۳ پردیس داشته باشیم.

تحویل ۱۲ هزار واحد مسکن مهر

غفوری در مورد تعداد کل واحدهای مسکن مهر پردیس و آمار دقیق واحدهای واگذار شده به متقاضیان گفت: تمامی مسکن مهری که در شهر جدید پردیس وجود دارد به تعداد ۸۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی است که در سال‌های گذشته حدود ۷ هزار واحد افتتاح شدند و امروز با افتتاح ۴۵۵۰ واحد مسکونی در فاز ۱۱، در مجموع در حدود ۱۲هزار واحد مسکن مهر در شهر پردیس افتتاح شده است.

مدیرعامل شهر جدید پردیس با تاکید بر پیگیری‌های جدی وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی از افتتاح‌های بیشتر خبر داد و افزود: پردیس آخرین شهر جدیدی بود که مساکن مهر در آن شروع شد و مردم باید صبوری کنند و به واقعیت های موجود نیز توجه کنند. بخش عمده ای از مساکن مهر باقیمانده در شهر پردیس تا پایان سال ۹۵ و باقی مانده نهایتا تا پایان نیمه اول سال ۹۶ به متقاضیان تحویل خواهد شد.

غفوری همچنین در مورد آورده متقاضیان گفت: آورده متقاضی و قیمت تمام شده برای بلوک‌ها، واحدها و فازهای دیگر در زمان بسیار نزدیک به مردم اعلام می‌شود.

وی در پایان در مورد میزان تسهیلات اختصاص یافته به متقاضیان گفت: در حال حاضر تسهیلات بانک ۳۰ میلیون تومان است اما با رایزنی هایی که مقام عالی وزارت و قائم مقام وزیر در مسکن مهر دارند انجام می‌دهند ما طی چند هفته آتی خبرهای خوشی برای افزایش تسهیلات به مردم خواهیم داد. /

نظر شما