شناسهٔ خبر: 25129 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

پس از کنترل دستگاه‌های ناوبری فرودگاه امام خمینی(ره) و مهرآباد

فلایت چک به فرودگاه بیرجند می‌رسد/ چک پروازی سه طرح ورودی و سه طرح خروجی فرودگاه مشهد

ورود نخستین هواپیمای فلایت‌چک شركت فرودگاه‌ها به فرودگاه رشت هواپیمای فلایت‌چک شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران بعد از چک پروازی سه طرح ورودی و سه طرح خروجی فرودگاه مشهد، فردا به فرودگاه بیرجند می‌رسد تا سیستم های ‌کمک ناوبری این فرودگاه را نیز وارسی کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،هواپیمای فلایت چک که در هفته های گذشته دستگاه‌های ناوبری فرودگاه امام خمینی(ره) و مهرآباد را وارسی کرده بود برای نخستین بار فردا به فرودگاه بیرجند می‌رسد.

 اکنون هواپیمای فلایت‌چک در فرودگاه بین‌المللی مشهد به سر می‌برد که  تاکنون سه طرح ورودی و سه طرح خروجی فرودگاه مشهد چک پروازی شده‌اند.

در واقع چک پروازی طرح‌های ورودی و خروجی باعث روان سازي و بهبود ترافيک هوايي فرودگاه مشهد می‌شود. همچنین بخشی از عملیات وارسی پروازی فرودگاه بین‌المللی مشهد به وارسی دستگاه کمک ناوبری DVOR اختصاص دارد. همچنین بخشی از عملیات پروازی این فرودگاه بزرگ تا پایان امروز ادامه دارد.

در سفر هواپیمای فلایت‌چک متعلق به شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به فرودگاه بیرجند؛ دستگاه‌های کمک ناوبری این فرودگاه نظیر DVOR، طرح اپروچ و طرح‌های پروازی ورودی و خروجی این فرودگاه وارسی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه‌‌ها و ناوبری هوایی ایران، این هواپیما ماموریت خود در فرودگاه بیرجند را روز پنجشنبه(۳۱ تیرماه) انجام می‌دهد.

نظر شما