شناسهٔ خبر: 25181 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر د اد:

پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی بیمارستان ۳۲ تختخوابی زرندیه/ کارنامه نظام تحول سلامت در کیفی‌سازی خدمات درمانی نمره قبولی دارد

علیزاده معاون وزیر راه و رئیس سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی وزارت راه و شهر سازی گفت: راهبردهای اجرایی دولت در تقویت زیرساخت‌ها و کارنامه نظام تحول سلامت در کیفی‌سازی خدمات درمانی نمره قبولی از مردم دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی محمد جعفر علیزاده در حاشیه بازدید از روند عملیات اجرایی بیمارستان ۳۲ تختخوابی زرندیه افزود: بیمارستان ۳۲ تختخوابی زرندیه با هدف تسهیل و بهبود خدمات درمانی و به عنوان یکی از اقدامات دولت یازدهم در حوزه راهبردهای برنامه نظام تحول نظام سلامت اجرایی شده است.

وی ادامه داد: فوریت‌های پزشکی، درمانگاه، آزمایشگاه، بخش مراقبت‌های ویژه، دو اتاق عمل، بخش کودکان و زنان و زایمان و رادیولوژی در این بیمارستان پیش‌بینی شده که از نیازهای زیربنایی درمانی مردم این منطقه است.

علیزاده گفت: این بیمارستان در زمینی به مساحت ۲۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع و با زیربنای سه هزار و ۲۰۰ متر مربع بنا شده که درحال حاضر پیشرفت فیزیکی ۹۰ در صدی دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: پارسال ۴۰ میلیارد ریال برای تکمیل این بیمارستان پیش‌بینی شد که تاکنون ۳۰ درصد آن تخصیص یافته است.

علیزاده افزود: با توجه به روند تخصیص اعتبارات مورد نیاز، پیش‌بینی می‌شود این بیمارستان در سال جاری به بهره‌برداری برسد.

فرماندار شهرستان زرندیه نیز در این بازدید در سخنانی گفت: سرانه فیزیکی درمانی زرندیه با بهره‌برداری از این بیمارستان افزایش منطقی می‌یابد و زمینه رضایت‌مندی مردم را ایجاد می‌کند.

محمد کردی اظهار کرد: تسهیل و بهبود خدمات درمانی و بهداشتی از اولویت های دولت یازدهم بوده که برنامه تحول نظام سلامت یکی از موفق ترین طرح های اجرایی این دولت بود.

به گزارس ایرنا در این بازدید فرماندار زرندیه و نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی معاون وزیر راه و شهرسازی را همراهی کردند.

شهرستان زرندیه با جمعیت بیش از ۵۷ هزار نفر یکی از شهرستان‌های ۱۲ گانه استان مرکزی است./

نظر شما