شناسهٔ خبر: 25233 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راه و شهرسازی رشتخوار خبر داد:

آغاز عملیات بهسازی محور جنگل در روستای محمدآباد خراسان رضوی

سيدمحمد حسيني رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان رشتخوار خراسان رضوی از آغاز عملیات بهسازی محور روستایی جنگل در روستای محمدآباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، سیدمحمد حسینی با اعلام این خبر افزود: با توجه به عرض کم و خرابی آسفالت محور جنگل در داخل روستای محمدآباد و توقف وسایل نقلیه جهت سوارکردن مسافر و امور روزمره اهالی روستا، ترافیک در این مسیر ایجاد و باعث حرکت کند وسایل نقلیه شده بود.

وی ادامه داد: با مشارکت دهیاری روستا و بنیاد مسکن، اداره راه و شهرسازی اقدام به تعریض محور در داخل روستا از ۶ متر به ۱۶ متر کرد که این مهم نیازمند آزادسازی املاک داخل روستا بود که با انجام این مسئله و جدول‌کشی دو طرف محور و اجرای زیرسازی، عملیات اجرایی این پروژه آغاز شد.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان رشتخوار با اشاره به مشارکت‌های مردمی و سازمانی در اجرای این پروژه، گفت: به لطف مشارکت‌های خیرین و دهیاری و بنیاد مسکن، قیر این پروژه به مقدار ۲۰۲ تن و آسفالت آن با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان رشتخوار تأمین شد.

وی اضافه کرد: در طول این عملیات جدول‌کشی دو طرف محور به طول ۲ هزار متر، خاک‌برداری به مقدار ۴ هزار مترمکعب، اجرای لایه زیراساس با مصالح رودخانه‌ای به حجم ۴ هزار و ۸۰۰ مترمکعب، پریمکت با قیر امولسیون به مقدار ۳۸ هزار و ۴۰۰ کیلوگرم و آسفالت گرم بیندر با ضخامت ۵ سانتی‌متر و عرض ۱۶ متر به مقدار ۳ هزار و ۷۰۰ تن، صورت گرفته است.

نظر شما