شناسهٔ خبر: 25244 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راه و شهرسازی بردسکن خراسان رضوی خبر داد:

آغاز روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور روستایی سیر، آهو بم و شمس‌آباد

كاميار رضا رياضی رئيس اداره راه و شهرسازی بردسكن رئیس اداره راه و شهرسازی بردسکن خراسان رضوی از آغاز عملیات روکش آسفالت راه‌های روستایی سیر، آهوبم و شمس‌آباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، کامیاررضا ریاضی با اشاره به اینکه اداره راه و شهرسازی بردسکن تاکنون اقدامات موثری در حوزه‌های راهداری و حفظ و توسعه راه‌ها انجام داده است، گفت: از ابتدای امسال بالغ بر ۱۰ کیلومتر روکش آسفالت محورهای روستایی و حدود ۱۰ کیلومتر نیز روکش در محور روستایی سیر در حوزه استحفاظی راه و شهرسازی بردسکن صورت گرفته و ۱۰ کیلومتر دیگر در محور روستایی حطیطه نیز در آینده نزدیک انجام خواهد شد. 

وی در خصوص مشخصات عملیات روکش آسفالت اجرا شده در سال جاری تصریح کرد: این عملیات با عرض ۵.۵ تا ۶ متر و با آسفالت گرم از نوع توپکا به اجرا در آمده است.  

رئیس اداره راه و شهر سازی بردسکن افزود: با توجه به اینکه محور روستایی سیر تا شمس‌آباد در منطقه کوهپایه‌ای و سردسیری با جمعیتی بالغ بر ۶۰۰ خانوار که اغلب آن‌ها کشاورز و دامدار می‌باشند قرار دارد و آسفالت آن به علت تغییرات آب و هوایی و نیز عمر طولانی خراب شده بود و نظر به اینکه این منطقه جزو مناطق تفریحی و گردشگری محسوب می‌شود، لذا ایمن‌سازی و بهسازی محور مذکور از اهمیت خاصی برخوردار است. 

نظر شما