شناسهٔ خبر: 25251 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور رفع نقاط پرحادثه و تبدیل محور به راه اصلی انجام شد:

تعریض و بهسازی پل‌های محور مهران به دهلران در استان ایلام

بازدید تعریض و بهسازی پل‌های محور مهران به دهلران به منظور رفع نقاط پرحادثه و تبدیل محور به راه اصلی عریض در حال اجراست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان ایلام، سیدکمال‌الدین میرجعفریان مدیركل راه و شهرسازی استان در بازدید استاندار ایلام از این محور گفت: تاكنون تعداد ۱۰۰ دستگاه پل از خروجی شهر مهران به سمت دهلران تعریض شده و از سمت دهلران به مهران نیز تعداد ۴۶ دستگاه پل در حال اجرای عملیات تكمیلی تعریض است و تعریض حدود ۱۳۵ دستگاه پل دیگر این مسیر نیز در دستور كار قرار دارد.

میرجعفریان افزود: هم اكنون عرض محور مهران به دهلران ۳۰/۷ متر بوده كه با تعریض پل‌های این مسیر مقدمات تعریض جاده به ۱۱ متر فراهم خواهد شد كه با اجرای این مهم علاوه بر رفع نقاط پرحادثه مسیر، این محور به راه اصلی عریض تبدیل می‌شود.

وی گفت: هزینه اجرای این عملیات از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تامین شده و برای تكمیل آن نیازمند تامین اعتبارات استانی هستیم.

لازم به ذكر است محور دهلران به مهران به دلیل منابع عظیم نفتی و همچنین مرز بین المللی مهران از محورهای پر تردد استان است و حضور سالانه زائرین عتبات عالیات به ویژه ایام اربعین حسینی (ع) بر اهمیت این محور افزوده است.

نظر شما