شناسهٔ خبر: 25258 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

راهبردهای تجدید‌حیات بافت‌تاریخی تهران/ رونمایی از کتاب خیابان، کالبد و سیمای شهری در محدود مرکزی تهران

پوستر یکصد و شصت و نهمین جلسه گفتمان نقد معماری و شهرسازی تحت‌عنوان راهبردهای تجدید حیات بافت تاریخی تهران با سخنرانی احمد مسجدجامعی در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، یکصد و نهمین جلسله گفتمان نقد معماری و شهرسازی تحت عنوان راهبردهای تجدید حیات بافت تاریخی تهران با سخنرانی احمد مسجدجامعی عضو شورای شهر تهران همراه با رونمایی از کتاب خیابان، کالبد و سیمای شهری در محدوده مرکزی تهران (حصار ناصری) نوشته مهدی معمارزاده تهران در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

دبیری یکصد و شصت و نهمین جلسه گفتمان نقد معماری و شهرسازی را سعید سادات‌نیا برعهده دارد و این برنامه نیز با حمایت خانه هنرمندان ایران و با همکاری گروه شهرسازی جامعه مهندسان مشاور ایران، جامعه مهندسی شهرساز، فصلنامه اندیشه ایران شهر و فصلنامه جستارهای شهرسازی، چهارم مردادماه ساعت ۱۷ در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

گفتنی است اعضای پنل یکصد و شصت و نهمین جلسه گفتمان نقد معماری و شهرسازی متشکل از کورش گلکار استاد دانشگاه شهید بهشتی، محمد سالاری، سیدعلی اکبر موسوی، علی محمد سعادتی و علی اصغر بدری هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این نشست به تالار استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند. برگزار کنندگان این نشست انجمن صنفی مهندسان مشارو معمار و شهرساز و جامعه مهندسان معمار هستند./

نظر شما