شناسهٔ خبر: 25311 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

سخنرانی وزیر راه و شهرسازی در نکوداشت سیدمحمد بهشتی/ بازگشایی دفتر نخست از روایت‌های معمارانه

سخنرانی وزیر راه و شهرسازی در برنامه تدارک دیده شده توسط کتابخانه ملی ایران، کانون معماران معاصر و شهرسازان جوان به منظور نکوداشت از سیدمحمد بهشتی تحت‌عنوان روایت‌های معمارانه سخنرانی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نکوداشت سید محمد بهشتی به همت کتابخانه ملی ایران، کانون معماران معاصر و کانون معماران و شهرسازان جوان در نخستین برنامه خود از دفتر نکوداشت ها از سیدمحمد بهشتی رئیس پژوهشکده میراث فرهنگی و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنابع‌دستی و گردشگری دولت هفتم و هشتم تقدیر می‌کند.

در این برنامه که تحت عنوان روایت های معماران ترتیب یافته است علاوه بر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، مسعود سلطانی فر رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، پیروز حناچی معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی، ایرج کلانتری معمار برجسته کشور،   مهدی حجت استاد دانشگاه تهران، علیرضا سمیع آذر، احمد مسجدجامعی، رضا صالحی امیر، حمیدرضا حسینی و علی اعطا سخنرانی خواهند کرد.

گفتنی است روایت‌های معمارانه روز دوشنبه ۴ مردادماه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در کتابخانه ملی ایران به نشانی بزرگراه شهید حقانی، بعد از ایستگاه مترو حقانی، خروجی کتابخانه ملی برگزار می شود و شرکت برای علاقمندان در این برنامه آزاد است.

نظر شما