شناسهٔ خبر: 25363 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی ریگان استان کرمان:

علائم راهنمایی جاده ترانزیت ریگان - چابهار تکمیل شد

نصب تابلو رئیس اداره راه و شهرسازی ریگان استان کرمان گفت: علائم هشدار دهنده و تابلوهای راهنمایی محور ترانزیت ریگان - چابهار در محدوده حوزه شهرستان ریگان تکمیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی کرمان، سعید شهسوارپور افزود: تعدادی از تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی جاده ریگان - چابهار که به دلیل بروز توفان‌های شدید شن دچار خسارت شده بود جمع آوری و تابلوی جدید به جای این تابلوها نصب شد.

وی اظهار کرد: علائم راهنمایی و رانندگی و خط کشی در جاده‌های محدوده ورودی ریگان تا انتهای حوزه استحفاظی این شهرستان انجام شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی ریگان تصریح کرد: محور ریگان - چابهار به دلیل قرار گرفتن در مسیر بندر چابهار، یکی از پرترددترین محورهای کشور است که دوبانده شدن آن ضرورت دارد.

وی افزود: اکیپ‌های راهداری به دلیل ترافیک زیاد این محور به صورت شبانه روزی در محور ریگان - چابهار مشغول گشت زنی هستند.

وی ادامه داد: مسافران این مسیر را به دلیل نزدیک بودن به بندر چابهار برای مسافرت انتخاب می‌کنند.

رئیس اداره راه و شهرسازی ریگان همچنین از احداث محور روستایی ریگان - چاه قنبر خبر داد و اظهار کرد: بیش از ۱۵ روستا با ساخت این محور در مناطق کوهستانی از راه مناسب برخوردار می‌شوند.

شهسوارپور گفت: ساخت محور دهنه عباسعلی شهرستان ریگان نیز در آینده نزدیک آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: روکش آسفالت تعدادی از محورهای روستایی شهرستان ریگان دچار خسارت شده که به زودی عملیات اجرای روکش آسفالت در این محورها اجرایی خواهد شد. 

نظر شما