شناسهٔ خبر: 25470 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری دوره آموزش پدافند غیر عامل در اداره‌کل راه و شهرسازی تهران

مهدی قلی زاد مدیر توسعه منابع اداره‌کل راه و شهرسازی استان تهران از برگزاری دوره‌های آموزش پدافند غیر عامل با رویکرد بازآفرینی، احیای بافت‌های میانی، بافت‌های تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان تهران، مهدی قلی‌زاد مدیر توسعه منابع اداره‌کل با اعلام این خبر گفت: با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری بر توجه ویژه به موضوع پدافند غیرعامل و مدیریت بحران و موقعیت استراتژیک کشور و بالا بودن ضریب خطر پذیری ناشی از بلایای طبیعی و انسان ساز بویژه در استان تهران ، ضرورت توجه به مدیریت بحران و پدافند غیر عامل مورد توجه ویژه دستگاههای اجرایی قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود: در این راستا با عنایت به سیاست های اجرایی در زمینه مقاوم سازی سازه ها و کاهش تهدیدهای موجود بویژه در حوزه شهری ایران و با همکاری اداره عمران و بهسازی شهری این اداره کل , برگزاری دو روز دوره آموزش پدافند غیرعامل با توجه به برنامه ابلاغی سال ۹۵ ویژه مدیران و کارشناسان در دستور کار این اداره کل قرار گرفت.

قلی‌زاد افزود: دوره آموزشی مذکور طی هماهنگی های بعمل آمده با شرکت عمران و بهسازی شهری ایران و سازمان پدافند غیر عامل کشور و با حضور اساتید این سازمان برگزار گردیده و در پایان دوره، گواهینامه آموزش از طرف سازمان پدافند صادر خواهد شد.

مدیر توسعه منابع اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در پایان از برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی پدافند غیرعامل پس از اتمام دوره عادی خبر داد./

نظر شما