شناسهٔ خبر: 25587 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی میانه خبر داد:

انجام عملیات راهداری در شهرستان میانه آذربایجان‌شرقی

خط کشی رئیس اداره راه و شهرسازی میانه آذربایجان‌شرقی گفت: به منظور ایمن‌سازی و ساماندهی راه‌های اصلی شهرستان میانه عملیات خط کشی و لکه گیری با رعایت مسایل فنی و ایمنی در سه محور انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی، مجید خاکسار گفت: عملیات آسفالت تراشی، لکه گیری اساسی، روکش موضعی و زیرسازی محل افتادگی شانه‌ها در کیلومترهای ۰۰+۱۳ الی ۰۰+۳۸ در محور میانه - قره چمن توسط همکاران راهداری انجام گرفت.

وی افزود: اجرای عملیات روکش در محدوده سه راهی عجمی به طول ۱۴۰۰ متر در همان محور و لکه گیری به صورت امانی از ابتدای حوزه تا محدوده پلیس راه و انجام روکش باند سواره رو در محدوده پلیس راه به طول ۱۵۰۰ متر از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه راهداری این شهرستان است.

رئیس اداره راه و شهرسازی میانه ادامه داد: همچنین بدلیل امحاء خط کشی مسیر در محل‌های لکه گیری و روکش، اقدام به خط کشی مجدد از کیلومتر ۰۰+۱۳ الی ۰۰+۳۸ تا سه راهی کوهسالار در محور میانه - قره چمن، از کیلومتر ۵۰۰+۱۸ الی ۰۰+۲۰ در محدوده سه راهی عجمی در محور میانه- قره چمن و در محدوده پلیس راه که جدیدا روکش شده در محور میانه- سرچم به طول ۲ کیلومتر اقدام شد.

نظر شما