شناسهٔ خبر: 25600 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فامنین خبر داد:

تسطیح ۷۰ کیلومتری شانه راه‌های آسفالته در فامنین استان همدان

آسفالت رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فامنین استان همدان گفت: رگلاژ و تسطیح شانه راه‌های آسفالته به طول ۷۰ کیلومتر در تقاطع فیض‌آباد در محور سراوک - محور پل ۱۲۳ به گردنه انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، ابوذر میهنی گفت: پاک‌سازی و تنظیم قنوها با گریدر در راه‌های شریانی اصلی در محور سراوک ـ تجرک ـ ستق به طول ۴۰ کیلومتر و در راه‌های روستایی این محور به طول پنج کیلومتر انجام شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فامنین افزود: در محورهای اصله ـ روعان ـ سراوک ـ تجرک و محور پل ساوه تا سه راهی، لکه‌گیری راه‌های آسفالته در راه‌های شریانی اصلی به طول ۲۲ هزار مترمربع و در راه‌های فرعی به طول ۲۰۰ متر مربع صورت گرفته است.

وی ادامه داد: رگلاژ و تسطیح شانه راه‌های آسفالته به طول ۷۰ کیلومتر در تقاطع فیض‌آباد در محور سراوک ـ محور پل ۱۲۳ به گردنه و محور ستق انجام شده و در تقاطع فیض آباد آسفالت رگلاژی به طول دو کیلومتر در راه‌های شریانی این روستا انجام شده است.

وی گفت: درزگیری در راه‌های آسفالته در محورهای اصله ـ روستای امامزاده پیرنهان و محور تجرک ـ سراوک به طول پنج هزار متر صورت گرفته است.

میهنی با بیان اینکه در راه‌های اصلی شهرستان فامنین رسیدگی به مسائل حریم انجام شده است، تصریح کرد: در محور فامنین ـ تجرک و محور پل ساوه در یک ماه گذشته در چهار مورد رسیدگی به حریم انجام شده است.

وی بیان کرد: در ابتدای روستای نگارخاتون در شهرستان فامنین نیز یک عدد سرعتگیر برای کاهش تصادفات و در روستای عمرآباد ـ آجرلو مبارکین نیز هشت تابلوی اطلاعاتی نصب شده است.

وی اضافه کرد: در محور جهان‌آباد تعمیر پنج شاخه گاردریل و نصب ۲۰ شاخه دیگر و در محور روستایی آقاج وزندان آزادسازی حریم به طول ۲۰ کیلومتر صورت گرفته است.

میهنی در خصوص ایمنی راه‌های فرعی ـ روستایی فامنین ادامه داد: در محور فامنین به خوش‌آباد و محور اصله کاج آباد به راستگویان - قزل حصار به طول ۶۶ کیلومتر خط کشی راه‌های آسفالته انجام شده است.

نظر شما