شناسهٔ خبر: 25650 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه‌های راه و شهرسازی خراسان شمالی:

تامین و ارتقای ایمنی عبور و مرور امری لازم و ضروری است

دستگاه امحاء كننده خط كشی رئیس اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه‌های خراسان شمالی از خرید یك دستگاه امحاء كننده خط كشی با هدف تامین و ارتقای ایمنی عبور و مرور برای اداره كل راه و شهرسازی خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، علی پرتونیا گفت: اجرای به موقع خط كشی راه‌ها نقش به سزایی در كنترل و هدایت ترافیك و ارتقاءایمنی تردد دارد در این راستا از نتایج آخرین دستاوردها و فن آوری‌های روز دنیا در افزایش بهره‌وری خط كشی راه‌ها با هدف تامین ایمنی عبور و مرور امری لازم و ضروری است.

وی گفت: استفاده از پرایمر برای پاك نمودن خطوط زاید ضمن اینكه منجر به حفظ و ماندگاری بیشتر خط زاید می‌گردد منجر به بازتاب پرایمر به هنگام روز برای رانندگان خودروهای عبوری شده و منجر به كاهش ضریب ایمنی جاده می‌گردد كه با خرید این دستگاه امحاء كننده این مشكلات نیز برطرف می‌شود.

رئیس اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه‌های خراسان شمالی اعتبار هزینه شده در این راستا برای این دستگاه را ۳۵۰ میلیون ریال ذکر کرد كه از محل اعتبارات سال مالی گذشته خریداری شده است.

استان خراسان شمالی در مسیر اصلی استان‌های شمالی به مشهد مقدس واقع است كه سالانه مسافران زیادی از این مسیر های ارتباطی استان تردد می‌كنند.

نظر شما