شناسهٔ خبر: 25659 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در بازدید از تونل شهید باقری لامرد خبر داد:

پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی بزرگترین تونل جنوب کشور

تونل لامرد مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از پیشرفت ۸۰ درصدی تونل شهید باقری لامرد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، محمدرضا باقری فرد مدیرکل در حاشیه بازدید از تونل شهید باقری در مسیر لامرد به خنج، ضمن اعلام این خبر، تصریح کرد: با تکمیل این تونل، مسیر تردد مردم از لامرد به مرکز استان و دیگر مناطق روان‌تر شده و سبب رونق بیشتر منطقه می‌گردد.

وی طول تونل را ۲۶۵۰ متر عنوان کرد که عملیات خاکبرداری آن پایان یافته و ورودی و خروجی این تونل نیز به طول ۷ کیلومتر نیز آسفالت شده است.

به گفته باقری فرد تاکنون عملیات احداث دیوار بتونی تونل شهید باقری به طول ۲۱۹۰ متر انجام شده است و امیدواریم در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان با ابراز رضایت از پیشرفت ۸۰ درصدی بزرگترین تونل جنوب کشور گفت: طول کل عملیات لاینینگ (پوشش یکپارچه بتونی مسلح سقف و دیواره‌ها) را ۴۵۸ متر است که بیش از دو سوم این پوشش بتونی پایان یافته و حدود ۱۴۰متر باقی‌مانده نیز در حال انجام است.

وی اظهار امیدواری کرد: با اتمام بزرگترین تونل جنوب کشور، ضمن کاهش چشمگیر طول مسیر لامرد به خنج، شهرهایی همچون علامرودشت نیز به راه اصلی و ایمن متصل شوند.

باقری فرد همچنين از مردم اين منطقه خواست تا انتقادات و پيشنهادات خود را از طريق پيام كوتاه به شماره ۳۰۰۰۴۸۶۶۰۰۱۹۷۱ با اداره روابط عمومي اداره كل در ميان بگذارند.

نظر شما