شناسهٔ خبر: 25696 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان كبودرآهنگ خبر داد:

رگلاژ و تسطیح شانه راه‌های آسفالته در شهرستان کبودرآهنگ استان همدان

شانه سازی جاده رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان كبودرآهنگ استان همدان از فعالیت‌های راهداری تیرماه امسال این اداره خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان همدان، سهراب فتحی گفت: رگلاژ و تسطیح شانه راه‌های آسفالته در راه‌های اصلی و فرعی به مقدار ۲۲ كیلومتر در محور كبودر آهنگ – پیرانبار یکی از اقدامات صورت گرفته در تیرماه است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان كبودر آهنگ افزود: پاكسازی شانه و حریم راه به مقدار ۵ كیلومتر در راه‌های شریانی و ۱۱ كیلومتر در راه‌های اصلی و فرعی در محور كبودر آهنگ - پیرانبار انجام شده است.

 وی گفت: شانه سازی راه‌های آسفالته در محور كبودرآهنگ – سوباشی تا ابتدای باند اضطراری از مجموعه فعالیت‌های راهداری این اداره است.

وی همچنین از لكه گیری راه‌های آسفالته تا ۵ سانتی‌متر به مقدار ۷۰ كیلومتر در راه‌های اصلی و فرعی و ۱۴۵ كیلومتر در راه‌های روستایی در محور كبودرآهنگ- پیرانبار و كبودرآهنگ – خلعت آباد خبر داد.

فتحی در پایان سخنانش به روكش راه‌های شریانی و اصلی این شهرستان در محور كبودر آهنگ – ویان، ناصر آباد- زین آباد، گمین قلعه – باغچه، محور حسن آباد - علیصدر اشاره کرد.

نظر شما