شناسهٔ خبر: 25774 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری مناقصه پروژه چهارخطه صالح آباد – مهران در استان ايلام

جاده فرايند مناقصه پروژه چهارخطه صالح آباد – مهران در استان ايلام در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان ایلام، فرآیند انتخاب پیمانكار اجرای بهسازی (چهارخطه) محور صالح آباد به مهران از تاریخ ۹۵/۴/۲ آغاز شده و در مراحل پایانی قرار دارد.

طی این فرایند آگهی فراخوان ارزیابی كیفی پیمانكاران در تاریخ‌های ۹۵/۴/۲ روزنامه سراسری آرمان و ۹۵/۴/۵ روزنامه سراسری اقتصاد پویا به چاپ رسیده و هم زمان این آگهی در سایت مناقصات نیز درج گردیده است و تعداد ۲۱ شركت پیمانكاری بومی و غیر بومی با ارسال مدارك مربوطه در این فراخوان شركت نموده‌اند.

با توجه به ارزیابی به عمل آمده توسط كمیته فنی بازرگانی امتیاز پیمانكاران از ۶۵/۳۴ الی ۸/۹۸ بوده است كه تعداد ۱۶ شركت امتیاز لازم جهت لیست كوتاه كسب كرده‌اند (حداقل ۶۵ امتیاز) ۳ شركت امتیاز لازم را كسب نكرده و ۲ شركت نیز فاقد صلاحیت لازم بوده‌اند.

با توجه به ابلاغ نامه شماره ۰۱/۱۱۰/۱۳۵۰۲-۳۱/۳/۹۵  وزارت راه و شهرسازی و نظر به دعوت حداقل ۵ شركت جهت دعوت برای ۱۰ شركت كه بیشترین امتیاز را كسب كرده‌اند دعوتنامه ارسال گردیده و محل تامین اعتبارات این پروژه از اعتبارات پیوست قانون – اوراق خزانه اسلامی و قیر یارانه‌ای است كه در آگهی مناقصه و اسناد پیوست ذكر شده است.

لازم به ذكر است دو قطعه از محور مذكور اوایل سال ۱۳۹۳ به دو شركت از پیمانكاران بومی واگذار شده كه قرار بود در سال ۱۳۹۵ به بهره‌برداری برسد اما به دلیل طولانی شدن اجرای عملیات پروژه‌ها به اتمام نرسید و ناگزیر مانده عملیات این دو قطعه از مسیر در قالب پیمان جدید ادامه خواهد یافت.

نظر شما