شناسهٔ خبر: 25894 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

در آستانه روز خبرنگار صورت گرفت:

بازدید عضو کمیسیون عمران مجلس از پایگاه خبری/ دامادی: در انتقال اخبار بی‌طرفانه موفق بوده‌اید/ راه‌اندازی پايگاه خبری نشان از شناخت آخوندی از جايگاه رسانه دارد

بازدید از پایگاه يك عضو کمیسیون عمران مجلس دهم با تاکید بر عملکرد بی‌طرفانه پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در انتقال اخبار و رویدادها گفت: راه‌اندازی پايگاه خبری در وزارت راه و شهرسازی نشان دهنده اقبال دكتر آخوندی به حوزه خبر رسانی و شناخت کافی از جایگاه رسانه است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس دهم میهمان پایگاه خبری وزارت راه شهرسازی بود و ضمن بازدید از این رسانه، در جریان کامل‌ روند تولید اخبار و گزارش‌ها قرار گرفت.

وی ضمن تبریک روز خبرنگار تاسیس پایگاه خبری را اقدامی مناسب و تاثیر‌گذار خواند و گفت: این اقدام نشان دهنده اقبال وزیر راه به حوزه خبررسانی و شناخت کافی از جایگاه رسانه است.

دامادی با تاکید بر ضرورت انجام کار خبری بی طرفانه و فراجناحی ادامه داد: اگر رویکرد شما تحسین محض از اقدامات وزارتخانه باشد نمی‌تواند منعکس کننده هدف نهایی و منطبق بر اصل دموکراسی باشد. اینکه گفته می‌شود رسانه باید چشم بیدار جامعه باشد در واقع تاکید بر انعکاس بی‌طرفانه اخبار دارد.

این عوض کمیسیون عمران مجلس دهم ادامه داد: این درحالی است که بارها با مجموعه خبری شما گفت و گو داشته‌ام و شاهد بوده‌ام بخش انتقادی حرف‌هايم نيز منتشر شده است و سانسور خبری در کار نبوده است و این رويكرد شما قابل تقدیر است.

دامادی انتشار اخبار با مضامین نقد سازنده را تاثیرگذار خواند و اضافه کرد: ‌گاهی خود مدیران حوزه مربوطه زاویه دیدی که شما نسبت به موضوعات دارید را ندارند و مسایل را آنطور که شما می‌بینید و منتقل می‌کنید، نمی‌بینند و اینکه در جریان و تعامل با آنها قرار بگیرید و این مسایل را به آنها انتقال دهید در حل و فصل مسایل تاثیرگذار خواهد بود.

نظر شما