شناسهٔ خبر: 25895 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان گيلان خبر داد:

کاهش تلفات رانندگی برون شهری در چهار ماهه اول سال ۹۵ در محورهای استان گيلان

محمود ایرانپرست مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان گيلان از کاهش آمار تلفات تصادفات رانندگی چهار ماهه اول سال ۹۵ در راه‌های برون شهری استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گيلان، محمود ايران پرست مدير راهداری اداره كل راه و شهرسازی استان گيلان گفت: در چهار ماهه اول سال ۹۵ تعداد تلفات جانی تصادفات رانندگی در راه‌های برون شهری استان گيلان ۱۶۵ نفر بوده که این تعداد در مدت مشابه سال گذشته ۱۷۰ نفر بوده است.

ايران پرست ادامه داد ۵ نفر کاهش تلفات،‌ میانگین ۳ درصدی کاهش تلفات تصادفات برون شهری را نشان می‌دهد، امیدواریم این مهم با جدیت و تلاش‌های همکارانمان در اداره کل راه و شهرسازی استان گيلان شاهد کاهش روزافزون تلفات در تصادفات رانندگی باشیم.

مدير راهداری اداره كل راه و شهرسازی استان گيلان ‌شناسایی رفع نقاط حادثه‌خیر به صورت زودبازده و دراز مدت را از اقدامات شاخص حوزه راهداری دانست و تصریح کرد: ایمن‌سازی و تعریض محورهای مواصلاتی موجود و توسعه شبکه راه‌های استان از اولویت‌های اصلی در زمینه کاهش تلفات جاده‌ای است که امیدواریم با تأمین اعتبار لازم بتوان پروژه‌های شاخص آن حوزه را به بهره‌برداری رساند تا انشاءالله  تلفات جاده‌ای کاهش محسوس‌تری یابد.

ايران پرست در پایان تاکید کرد: خوشبختانه با تلاش همکاران ما و با ارائه خدمات مطلوب در جاده‌ها و ارتقاء سطح فرهنگ رانندگی در رعایت قانون و مقررات و همکاری دستگاه‌های ذیربط طی سال‌های اخیر در استان گيلان شاهد کاهش آمار تلفات تصادفات رانندگی بوده‌ایم که امیدواریم با تمهیدات پیش‌بینی شده این روند نزولی ادامه پیدا کند.

نظر شما