شناسهٔ خبر: 25942 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

محمد جواد تقوایی خبر داد:

امضای تفاهم‌نامه آموزشی سه شركت هواپیمایی

سازمان هواپيمايي كشوري معاون استاندارد پرواز سازمان هواپيمايی كشوری از امضای تفاهم نامه آموزشی سه شركت هواپيمايی خبرداد و گفت:شركت های مورد تفاهم متعهد می شوند كه نیازهای آموزشی مربوط به ناوگان مورد توافق را از طریق شركت معراج پیگیری و تامین كنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری، معاون استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی كشوری از امضای تفاهم نامه آموزشی سه شركت هواپیمایی خبرداد و گفت: به منظور ایجاد گسترش همكاری های آموزشی بین شركت های هواپیمایی آتا، معراج و قشم ایر تفاهم نامه جهت استفاده از حداكثر امكانات و توانایی های آموزشی شركت های مذكور نسبت به ارتقا سطح كیفی و كمی آموزش توافق و به امضا می رسد.

محمد جواد تقوایی افزود: شركت آتا با توجه متعهد شده است به دریافت مجوز پارت ۱۴۷ جهت آموزش فنی هواپیمای MD  و B۷۳۷، مطابق با اختیارات گواهینامه صادر شده توسط سازمان متعد می شود كه در صورت درخواست شركت های مورد تفاهم نسبت به برگزاری آموزش های مذكور اقدام لازم به عمل آورده و نیازهای آموزش های مرتبط را فراهم آورد.

معاون استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی كشوری تصریح كرد: شركت های مورد تفاهم متعهد می شوند كه نیازهای آموزش مربوط به ناوگان مورد توافق را در این زمینه از طریق شركت آتا پیگیری و تامین كنند.

تقوایی افزود: شركت قشم ایر با توجه به دریافت مجوز پارت ۱۴۱ و پارت ۱۴۷ جهت آموزش های فنی و عملیاتی هواپیماهای ایرباس  F۵۰ , F۱۰۰, A۳۱۰, A۳۰۰-۶۰۰ مطابق با اختیارات گواهینامه صادر شده توسط سازمان متعهد می شود كه در صورت درخواست شركت های مورد تفاهم نسبت به برگزاری كلاس های فوق اقدام كرده و نیازهای آموزش های مرتبط را فراهم آورد همچنین شركت های مورد تفاهم متعهد می شوند كه نیازهای آموزشی مربوط به ناوگان مورد توافق را در این خصوص از طریق شركت قشم ایر پیگیری و تامین كنند.

وی اظهارداشت: شركت هواپیمایی معراج با توجه به دریافت مجوز پارت ۱۴۱ و پارت ۱۴۷ در خصوص آموزش فنی و عملیاتی هواپیمایی ایرباس A۳۴۰  و A۳۲۰ مطابق با اختیارات گواهینامه های صادر شده توسط سازمان متعهد می شود كه در صورت درخواست شركت های طرف تفاهم در برگزاری كلاسهای فوق الذكر اقدام مقتضی عمل آورده و نیازهای آموزشی مرتبط را فراهم آورد.

تقوایی تصریح كرد: همچنین شركت های مورد تفاهم متعهد می شوند كه نیازهای آموزشی مربوط به ناوگان مورد توافق را از طریق شركت معراج پیگیری و تامین كنند.

نظر شما