شناسهٔ خبر: 25967 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

همزمان با روز خبرنگار صورت گرفت؛

پیام تبریک وزیر راه و شهرسازی به مناسبت روز خبرنگار/ تاکید بر نقش خبرنگار در شناسایی موانع و حضور شهروندان در تصمیم‌سازی‌ها

عباس آخوندی یادداشت وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم در پیام تبریک به مناسبت روز خبرنگار ضمن تبریک این روز به تمامی خبرنگاران از تلاش خبرنگاران برای انتقال اخبار به مخاطبان، شناسایی موانع احتمالی و زمینه راهکار و حضور موثر شهروندان در تصمیم‌سازی‌ها تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دکتر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریکی را به مناسبت روز خبرنگار منتشر کرد.

در پیام تبریک وزیر راه و شهرسازی به مناسبت روز خبرنگار آمده است: ۱۷ مرداد هر سال بهانه‌ای است تا به جامعه‌ای تبریک بگوییم که زدودن زنگارها از واقعیت‌ها و انعکاس حقایق، مهمترین رسالت آنها است. رسالتی که سبب شد خبرنگارانی همچون شهید محمود صارمی بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دهند و چه بسیارند کسانی که شجاعانه این حرفه شریف را برگزیده و تمام تلاش خود را در این مسیر معطوف نموده و خطرهای بسیار را به جان می‌خرند.

شایسته می‌دانم همت والا و پرثمر شما که با انعکاس مناسب و به موقع، اخبار را به مخاطبان منتقل کرده و موانع و آسیب‌های احتمالی را شناسایی و زمینه راهکار و حضور موثر شهروندان در تصمیم‌سازی‌ها را برای رشد و تعالی حوزه راه و شهرسازی فراهم می‌کنید ارج نهاده و روز خبرنگار را به همه پیش قراولان اطلاع رسانی تبریک بگوییم. از ایزد منان برای شما سلامتی، بهروزی و تداوم خدمت در این عرصه خطیر را مسئلت دارم. /

نظر شما