شناسهٔ خبر: 26015 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت؛

بازدید ایزدی و هیات همراه از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

ایزدی معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه برخی از اعضای هیات مدیره و مدیران کل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران به مناسبت روز خبرنگار از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی دكتر محمدسعید ایزدی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران امروز همراه هوشنگ عشایری عضو هیات‌مدیره شرکت عمران، سعید متمول معاون ساماندهی و بازآفرینی شهری پایدار، منا عرفانیان مدیرکل دفتر مطالعات کاربردی و امور ترویجی، محمدرضا شیخ‌انصاری مدیرکل دفتر ارتباطات و روابط عمومی شرکت عمران و حسین عباداله کارشناس روابط عمومی به مناسبت روز خبرنگار از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازي بازدید کردند.

ایزدی در این بازدید با بیان این مطلب که من به طور خاص به پایگاه خبری و پرسنل آن علاقه دارم گفت: به عقیده من این مجموعه از محدود فضاهای رسانه‌ای است که تا این میزان همراه و هم‌سو با برنامه‌ها و اهداف وزارت راه و شهرسازی بوده است.

وی در ادامه افزود: این پایگاه بسیار تخصصی عمل می‌کند؛ و همین به ما کمک می‌کند تا در شرکت عمران و بهسازی شهری ایران تمامی فعالیت‌های این بخش را به عنوان یک سند تخصصی بین بخش‌های گوناگون توزیع کرده و ارائه دهیم.

معاون وزیر راه وشهرسازی در پایان ضمن قدردانی از زحمات پرسنل این مجموعه در ترویج و شفاف‌سازی اطلاعات وزارت راه و شهرسازی در کشور بیان کرد: امیدواریم این همکاری مثبت بین ما و این بخش خبری همواره ادامه داشته باشد./

نظر شما