شناسهٔ خبر: 26024 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت؛

بازديد معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی از پايگاه خبری

حناچی معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی و دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران به مناسبت روز خبرنگار و تقدیر از تلاش‌های خبرنگاران از پایگاه خبری دیدن کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پیروز حناچی دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران به مناسبت روز خبرنگار و تقدیر از فعالیت‌های خبرنگاران در حوزه‌های خبر و گزارش از پایگاه دیدن کرد و فعالیت این پایگاه را در اطلاع‌رسانی صحیح مورد تقدیر قرار داد.

معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی با اشاره به نقش فرهنگ‌ساز رسانه‌ها و همگامی با درخواست‌های‌مردمی برای توجه مسئولان و تصمیم‌گیران دولتی گفت: خبرنگاران نقش موثری در ارایه افکار مردم به مسئولان و دست اندرکاران دارند و از این منظر باید تلاش خبرنگاران حوزه های مختلف را مورد تقدیر قرار داد که به عنوان حلقه رابطه بین مردم و مسئولان نقش آفرینی می‌کنند.

حناچی با تاکید بر تقدیر از فعالیت‌های ارزشمند در حوزه‌های‌شهری گفت: شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران روحیه تعامل در چهارچوب قوانین را دارد و تلاش می‌کند تا شهرها به کیفیت نزدیک شوند.

وی موضوعات شهرسازی و معماری را یکی از موضوعات مهمی که با کیفیت زندگی مردم در شهرها و روستاها سر و کار دارد خواند و به نقش آگاهی‌رسانی برای ارایه اخبار درست تاکید کرد.

حناچی افزود: گزارش‌های خبری و به دنبال آن گزارش‌های تحلیلی کمک می‌کند تا دیدگاه‌های مختلفی که در مورد یک موضوع وجود دارد شکافته شده و راه حل برای بهبود وضعیت نیز از زبان مسئولان و کارشناسان مطرح شود؛ راه‌حل‌هایی که عموما دربرگیرنده خواست مردمی هستند.

گفتنی است به مناسبت روز خبرنگار، داود کشاورزیان معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، احمد اصغری مهرآبادی قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، محمدسعید ایزدی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران، سیدسعید سیدعلایی معاون توسعه مديريت و منابع وزارت راه و شهرسازی و سیدقاسم بی‌نیاز رئیس مرکز روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی از پایگاه خبری دیدن کردند./

نظر شما