شناسهٔ خبر: 26032 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره):

جابه‌جایی سالانه ۳۰ میلیون مسافر نیازمند اعتبار ۱۵ هزار میلیارد تومانی است/ استقبال از قول مساعد مجلس برای کمک به حل مشکلات

محمود نویدی در جمع خبرنگاران محمود نویدی دیدار اعضای کمیسیون عمران مجلس از فرودگاه امام و شرکت شهرفرودگاهی امام خمینی را روزی خوب برای این مجموعه خواند و گفت: مجلسی‌‌ها دعوت ما را لبیک گفتند و امیدواریم با قولی که برای حل مشکلات شهر فرودگاهی دادند امروز نقطه عطفی در تاریخ این فرودگاه باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمود نویدی مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بعد از پایان نشست مشترک مسئولان عالی سازمان هواپیمایی کشوری و نمایندگان مجلس که عصر امروز به میزبانی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی برگزار شد گفت: برای اینکه فرودگاه امام در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشد به جابه جایی ۳۰ میلیون مسافر در سال نیازمند است که این هدف اعتبار ۱۵ هزار میلیارد تومانی را می‌طلبد.

وی ابراز امیدواری کرد که بخشی از این رقم با تامین منابع دولتی و بخش دیگر از طریق جذب سرمایه گذار خصوصی انجام پذیرد و گفت: امروز روز خوبی برای فرودگاه امام و شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی بود. مجلسی‌‌ها دعوت ما را لبیک گفتند و امیدواریم با قولی که برای حل مشکلات شهر فرودگاهی دادند امروز نقطه عطفی در تاریخ این فرودگاه باشد.

نویدی با بیان اینکه کمبود اعتبار عمده مشکل ما برای توسعه شهر فرودگاهی است گفت: در دور جدید دولت و مجلس به اهمیت فرودگاه پی برده‌اند و حضور بیش از نیمی از اعضای کمیسیون عمران در جلسه امروز موید همین موضوع است. بر همین اساس انتظار داریم با پشتیبانی و فراهم کردن زیرساخت‌های قانونی که از سوی مجلس برای ما فراهم می‌شود دستمان برای حل و فصل مشکلات باز شود.

نویدی با اشاره ماده ۱۰۶ قانون برنامه پنجم توسعه گفت: این ماده اختیارات خوبی برای توسعه شهر فرودگاهی در اختیار ما می‌گذارد. در صورت رسیدن منابع مالی و اعتباری می‌توانیم طرح توسعه ای را انجام دهیم.

نظر شما