شناسهٔ خبر: 26056 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

دومین جشنواره باز رویش معماری گلین در دانشگاه میبد

پوستر دومین جشنواره باز رویش معماری گلین شهریورماه سال جاری در دانشگاه میبد یزد و با حضور رشته های معماری، شهرسازی، مرمت، صنایع‌دستی، عمران، محیط‌زیست، منابع‌طبیعی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دومین جشنواره باز رویش معماری گلین با هدف حفاظت، مرمت و احیای واحدهای بافت قدیم در دانشگاه میبد یزد برگزار می شود. دومین جشنواره باز رویش معماری گلین به همت پژوهشکده معماری بومی است با موضوعات و اهداف حفاظت، مرمت و احیای واحدهای بافت قدیم، ساخت سازه های ارتقا یافته گلین در مهمانشهر میبد، دومین جشنواره گل آفرین و آشنایی با صنایع دستی و بوم شناسی میبد برگزار خواهد شد.

بر اساس اعلام برگزارکنندگان این جشنواره، اهداف و محورهای برگزاری دومین جشنواره باز رویش معماری گلین شاملِ احداث دفتر بازرویش معماری گلین، ترویج کاربرد خاک به عنوان مصالح آینده، بازشناسی و الفت عمومی با خاک و تدوین برنامه‌های کوتاه‌مدت و میان‌مدت است.

همچنین در این جشنواره که شهریورماه ۹۵ برگزار می شود، دعوت از ارگان‌ها و نهادهای مرتبط تبیین و تنظیم برنامه نحوه همکاری با ارگان‌ها و نهادها تنظیم تفاهم‌نامه‌ها و موافقت‌نامه‌های اجرایی در دستور کار است.

گفتنی است شرکت کلیه دانشجویان رشته‌های معماری، شهرسازی، مرمت، صنایع‌دستی، عمران، محیط‌زیست، منابع‌طبیعی و دیگر رشته‌های مرتبط در دومین جشنواره باز رویش معماری گلین آزاد است. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به نشانی http://varc.yazd.ac.ir  مراجعه کنند. /

نظر شما