شناسهٔ خبر: 26091 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اتمام عملیات آسفالت دو راه روستایی در خراسان رضوی

آسفالت رییس اداره راه و شهرسازی چناران خراسان رضوی از اتمام عملیات آسفالت محور روستایی سید آباد خبر داد، این در حالیست که به گفته مسوول نمایندگی راه و شهرسازی خوشاب عملیات روکش آسفالت محور سلطان‌آباد - رباط جز به اتمام رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، صنعت‌ا... فیروزه با اعلام این خبر افزود: با عنایت به اینکه خیرین و اهالی روستاهای کلاته‌جعفر و سیدآباد به صورت مشارکتی ۵۰ درصدی با این پروژه همکاری و تا مرحله بهره‌برداری این اداره را یاری رسانده‌اند که به لطف همین مشارکت‌ها از جاده‌ای مناسب و ایمن برخوردار شده‌اند.

وی ادامه داد: طول کل پروژه ۳ هزار و ۶۰۰ متر است که عرض باند ۷ متر بهسازی شده و عرض آسفالت ۵/۵ متر با ضخامت ۶ سانتی‌متر بوده اجرا شده و تاکنون مبلغ ۷ میلیارد ریال هزینه در برداشته است.

رییس اداره راه و شهرسازی چناران اضافه کرد: با اتمام این پروژه، در مجموع حدود ۱۹۰۰ خانوار از مردم شریف روستاهای کلاته‌جعفر، سیدآباد و روستای رادکان از راه مناسب بهره‌مند شده‌اند.

وی گفت: با بهره‌برداری از این پروژه، وضعیت حمل و نقل محصولات کشاورزی در این منطقه تسریع و بهبود می‌یابد که این مورد می‌تواند تاثیر زیادی در اقتصاد این منطقه داشته باشد.

همچنین یونس ارشادی مسوول نمایندگی راه و شهرسازی خوشاب گفت: جهت اجرای پروژه روکش آسفالت محور سلطان‌آباد - رباط جز به طول ۸ کیلومتر و عرض ۶ متر، ۱۷۰۰ تن آسفالت و بیش از ۳۳ تن قیر امولسیون استفاده شده است.

وی افزود: با روکش آسفالت محور مذکور تعداد پنج روستای خوشاب، رباط‌جز، عبدالله‌آباد، حجت‌آباد و صدرآباد شهرستان خوشاب با ۹۹۸ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۳ هزار و ۲۰۰ نفر از راه آسفالته مناسب برخوردار شدند.

نظر شما