شناسهٔ خبر: 26111 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راه و شهرسازی طارم سفلی خبر داد:

درخواست تامین ماشین آلات بهسازی راه‌ها در بخش طارم استان قزوین

هاشم ابراهیم آبادی رییس اداره راه و شهرسازی طارم سفلی طی مکاتبه‌ای با فرماندار شهرستان قزوین خواستار تامین یک دستگاه گریدر و یک دستگاه بولدزر جهت افزایش کیفیت رسیدگی به راه‌های حوزه بخش طارم شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، هاشم ابراهیم آبادی طی این مکاتبه عنوان کرد: استاندار، نمایندگان مجلس، مدیرکل راه و شهرسازی وجمعی از مدیران و مسئولین استانی از منطقه طارم و راه‌های این حوزه بازدید کردند.

رییس اداره راه و شهرسازی طارم با اشاره به این بازدید بیان داشت: لزوم رسیدگی مداوم به وضعیت راه‌ها و همچنین درخواست‌های مردمی در این خصوص در فصول مختلف سال از جمله بهار، پاییز و زمستان پس از بارش نزولات جوی، که نیازمند بازگشایی و بهسازی پی در پی راه‌هاست، بر هیچکس پوشیده نیست.

ابراهیم آبادی در ادامه افزود: با توجه به موارد عنوان شده و همچنین درخواست‌هایی که در سفر استاندار محترم به بخش طارم طرح شد، دستگاه‌های هموار و مناسب سازی بستر راه ها، خصوصا گریدرهای موجود جوابگوی طول و پراکندگی راه‌های حوزه طارم نبوده و با وجود تلاش بدون وقفه همکاران ما در راه و شهرسازی طارم و حمایت‌های مالی و تجهیزاتی که از مرکز استان صورت می‌گیرد، نیازمند تجهیزاتی هستیم تا سطح کیفی و کمی ارایه خدمات را در این حوزه افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: از فرماندار محترم در خواست همکاری و مساعدت جهت تامین و تخصیص اعتبار جهت خرید حداقل یک دستگاه گریدر و یک دستگاه بولدزر جهت مرتفع شدن بخشی از این موارد را داریم.

این مسئول همچنین بیان داشت: تا تحقق موضوع خرید دستگاه جهت بهبود وضعیت بستر راه‌های حوزه استحفاظی، دستور فرمایید تا نسبت به پیش‌بینی‌های لازم جهت تامین اعتبار مربوطه جهت اجاره دستگاه‌های یاد شده برای مدت ۴ ماه در سال جاری اقدام لازم به عمل آید.

نظر شما