شناسهٔ خبر: 26152 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

امروز صبح صورت گرفت؛

بازدید آخوندی از پروژه‌های عمرانی شهرستان ورامین/ استقبال مسئولان شهرستانی و استانی از وزیر راه و شهرسازی

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به همراه هیات همراه به شهرستان ورامین سفر کرد و مورد استقبال مسئولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی صبح پنج شنبه به منظور بازدید از پروژه های جاده ای و حمل و نقل شهرستان ورامین به دیار ۱۵ خرداد سفر کرد.

وزیر راه و شهرسازی پس از ورود به شهرستان ورامین، مورد استقبال جمعی از مسئولان  استانی نظیر حسن کریمی معاون عمرانی استانداری تهران و شهرستانی قرار گرفت.

قرار است آخوندی در جریان سفر به شهرستان ورامین از پروژه اتصال آبیک به چرمشهر بازدید کند و موانع موجود بر سر راه اجرایی شدن این پروژه را مورد بررسی قرار دهد.

مسئولان شهرستان ورامین نیز تلاش دارند تا از فرصت حضور وزیر راه و شهرسازی استفاده کرده و تکلیف پروژه های مهم راه و حمل و نقل این منطقه را مشخص کنند.

تعیین تکلیف پروژه تعریض محور آبباریک معروف به جاده مرگ، تسریع در اجرای پروژه قطار بین شهری، ساخت راه دوم برای اتصال ورامین به تهران و تعریض جاده ورامین به جوادآباد از جمله مهم ترین مطالباتی است که مردم دیار ۱۵ خرداد از وزیر راه و شهرسازی دارند و انتظار می کشند تا در سفر آخوندی به ورامین، تصمیمات مهمی در این حوزه گرفته شود.

نظر شما