شناسهٔ خبر: 26211 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی فارس:

پروژه‌های راهسازی غرب و جنوب غربی فارس فعال هستند

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی فارس در بازدید از پروژه‌های راهسازی شهرستان‌های کازرون، نورآباد، فراشبند گفت: پروژه‌های راهسازی غرب و جنوب غربی فارس فعال هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی فارس، خداداد مقبلی که به همراه مدیران و مسئولین راه و شهرسازی فارس از قطعه اول و دوم پروژه بزرگراه دشت ارژن به قائمیه بازدید کرد، افزود: این پروژه به دلیل اینکه یکی از کریدورهای شمال به جنوب کشور است و ترافیک عبوری محور بالاست از اهمیت بسزایی برخوردار است و پروژه پیشرفت فیزیکی خوبی دارد.

وی تصریح کرد: قطعه اول بزرگراه دشت ارژن به قائمیه به طول ۱۰ کیلومتر و قطعه دوم نیز به طول ۱۰ کیلومتر توسط دو شرکت در دست انجام است که پیش‌بینی می‌شود در صورت تامین اعتبار به موقع در سال ۹۶ به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس در ادامه سفر یک روزه خود از محور قائمیه به سمت نورآباد بازدید و اذعان داشت: این پروژه به طول ۲۶ کیلومتر است که ۱۷ کیلومتر آن به اتمام رسیده و مابقی در دست اجرا است.

مقبلی از پروژه نورآباد – بابامیدان – پل بریم نیز بازدید و افزود: این پروژه برای اجرای بزرگراه در دست مطالعه است.

یکی دیگر از شهرستان‌هایی که در مسیر بازدید یک روزه مدیرکل راه و شهرسازی فارس و هیأت همراه قرار گرفت شهرستان فراشبند بود که جاده جدید فراشبند – فیروزآباد بطول ۳۲ کیلومتر از شاخص‌ترین پروژه‌های شهرستان فراشبند مورد بازدید قرار گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس در خصوص پروژه جاده جدید فراشبند – فیروزآباد گفت: طول این پروژه ۳۳ کیلومتر است که آسفالت ۱۶ کیلومتر آن به اتمام رسیده و ۱۰ کیلومتر آماده قیرپاشی است و ۷ کیلومتر باقی مانده هم در دست اجراست.

مقبلی پیشرفت پروژه محور جدید فراشبند – فیروزآباد را ۸۲ درصد اعلام و اظهار امیدواری کرد که امسال این پروژه به بهره‌برداری برسد.

شایان ذکر است در طول این سفر محورهای روستایی شهرستان‌های کازرون – نورآباد و فراشبند نیز مورد بازدید قرار گرفتند و در خصوص مشکلات در روند احداث پروژه‌ها به بحث و تبادل نظر پرداخته شد و دستوراتی نیز در جهت رفع موانع و مشکلات صادر شد.

نظر شما