شناسهٔ خبر: 26241 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی هشترود خبر داد:

اتمام عملیات تسطیح، آب پاشی و کمپکت و قیرپاشی و آسفالت راه روستایی در آذربایجان‌شرقی

آسفالت عملیات تسطیح، آب پاشی و کمپکت و قیرپاشی و آسفالت راه روستای قره دیو - عزیزآباد - باتمانقلیچ هشترود آذربایجان‌شرقی به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی، علیرضا اوشال گفت: عملیات تسطیح، آب پاشی و کمپکت راه روستائی عزیزآباد - باتمانقلیچ توسط دستگاه‌های نگهداری این شهرستان با همت و تلاش راهداران اداره راه و شهرسازی شهرستان هشترود به اتمام رسید.

وی افزود: طول مسیر راه روستائی قره دیو - عزیزآباد - باتمانقلیچ به طول ۱۰ کیلومتر است که ۵/۴ کیلومتر آن در مهرماه سال گذشته آسفالت شده بود.

رئیس اداره راه و شهرسازی هشترود گفت: ادامه آسفالت مسیر فوق که ۵/۵ کیلومتر آن از سال گذشته به دلیل شروع بارش‌های پاییزی و سرد شدن ناگهانی هوای منطقه متوقف شده بود امسال ادامه عملیات آسفالت راه روستایی فوق توسط پیمانکار طرف قرارداد با نظارت مستقیم مهندسان ناظر اداره راه و شهرسازی هشترود از مورخه ۹۵/۰۴/۲۹ آغاز و در مورخه ۹۵/۰۵/۱۲ به اتمام رسید و در اختیار اهالی محترم روستاهای فوق قرار گرفت که امیداوریم مورد رضایت اهالی واقع شده باشد.

اوشال گفت: حجم آسفالت پخش شده در راه‌های روستائی فوق ۷۲۶۰ تن و به طول ۱۰ کیلومتر و به عرض ۵/۵ متر است.

وی افزود: اعتبار هزینه شده جهت احداث و آسفالت راه روستای فوق به مبلغ حدود ۲۰ میلیارد ریال است.

نظر شما