شناسهٔ خبر: 26301 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سفر استاندار کرمانشاه به روانسر صورت گرفت:

بازديد از عملیات تعریض محور قزانچی – پاوه/ تقدیر از عملكرد راه و شهرسازی استان کرمانشاه

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه ضمن اشاره به طول ۱۱۲ کیلومتری کل محور قزانچی –پاوه از اتمام و تکمیل ۴۰ کیلومتر آن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، در سفر مذکور اولین ايستگاه بازدید مسئولین ارشد استان، حوزه راه و شهرسازی در محور قزانچی –پاوه بود که مدیرکل راه و شهرسازی استان ضمن اشاره به طول ۱۱۲ کیلومتری کل مسیر از اتمام و تکمیل ۴۰ کیلومتر آن خبر داد.

مدیرکل راه و شهرسازی تاکید کرد: با تامین اعتبار به موقع، قطعا تا پایان سال ۹۵ این محور تا سه راهی بیاشوش به بهره‌برداری خواهد رسید.

در پایان بازدید، شورای اداری شهرستان با حضور اهالی اجرایی استان به ریاست دکتر رازانی و نماینده منطقه اورامانات در حالی برگزار شد که شهاب نادری نماینده مردم منطقه عملکرد راه و شهرسازی استان را در همه اورامانات (پاوه – جوانرود – ثلاث و روانسر) پررنگ و پر تلاش عنوان کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با استناد به صحبت‌های دکتر رازانی در خصوص معرفی روانسر به عنوان دروازه اورامانات، همچنین موقعیت گردشگری و تولیدات روستایی گفت: روانسر با مجموع  ۳۰۶ کیلومتر راه روستایی با برخورداری از شاخص ۶۰ آسفالت راه در این مقوله بالاتر از شاخص ۵۰/۹۷  کشوری قرار دارد.

وی ابراز امیدواری کرد: ضمن اجرای عملیات‌های مشابه، تخصیص به موقع  پروژه‌های رهبری، قطعا تا پایان سال ۹۵، ۴/۵ کیلومتر آسفالت مسیر روستايی دو چغا کانی شریف را به بهره‌برداری خواهد رساند.

در پایان عبداله بهادری اعلام کرد: کار مطالعاتی پل روگذر در مسیر غار قوری قلعه بدون اعتبار مراحل پایانی را می‌گذراند که در صورت شروع این عملیات، افزایش ضریب ایمنی تردد، چشمگیر خواهد بود.

نظر شما