شناسهٔ خبر: 26390 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

بهبود خدمات مسافرتی در شرکت قطارهای رجا / اضافه شدن خدمات حمل خودرو در مسیرهای ریلی رجا

لوگو رجا شرکت حمل و نقل ریلی رجا به منظور بهبود در وضعیت خدمت‌رسانی خود در داخل قطارها، مطلوبیت سرویس‌های خواب مسافران را افزایش داده و خدمات حمل خودرو درمسیرهای ریلی رجا اضافه شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مدیرکل اعزام و خدمات راهبری شرکت رجا با اعلام خبر بهبود خدمات مسافرتی در شرکت قطارهای رجا افزود: این شرکت با بهره‌گیری از توانمندی بخش خصوصی در شست وشو و آماده‌سازی سرویس‌های خواب، نسبت به افزایش مطلوبیت و کیفیت آنها با رعایت اصول بهداشتی گام‌های مؤثری را برداشته است.

سیمین میزانی خاطرنشان کرد: استفاده از آخرین فناوری‌های روز دنیا و بر اساس استانداردها، از جمله مواردی است که این شرکت دنبال می‌کند.

وی گفت: به همین منظور از سال گذشته این شرکت با درج فراخوان ، از سرمایه‌گذاران و متخصصان حوزه خشکشویی برای تأسیس خدمات اختصاصی رجا برای همکاری مشترک دعوت کرده که در دست پیگیری است.

مدیرکل اعزام و خدمات راهبری در خصوص تغییرات به وجود آمده در قطارها و خدمات سرویس خواب مسافران افزود: با تعیین الگوی هویت بصری قطارهای رجا در ابتدای سال جاری شامل رنگ، طرح، جنس و ... همچنین اجرای آن در پروژههای جدید بازسازی یا تولید واگن، به دنبال جذابیت، آرامش و اطمینان بیشتر مسافران در قطارها هستیم.

همچنین شرکت حمل و نقل ریلی رجا به منظور افزایش خدمات‌رسانی به هم‌وطنان، خدمات حمل خودرو خود را در برخی مسیرها اضافه کرده است.

روابط عمومی شرکت حمل و نقل ریلی رجا اعلام کرده است : از ابتدای مرداد ، واگن حمل خودرو در مسیر اهواز-مشهد و بالعکس راه‌اندازی و به تعداد سرویس‌های این خدمت در مسیرهای تهران-اهواز، تهران-یزد و تبریز-مشهد اضافه شده است.

شرکت حمل و نقل ریلی رجا به عنوان تنها شرکت ارائه دهنده سرویس حمل خودرو با قطار مسافری در کشور، علاوه بر مسیرهای یاد شده در ۱۱ مسیر تهران-مشهد، تهران-تبریز، تهران-شیراز، شیراز-مشهد، تهران-بندرعباس، اصفهان-بندرعباس، بندرعباس-مشهد، یزد-مشهد، تهران-زاهدان، تهران-کرمان و کرمان-مشهد به هم‌وطنان گرامی خدمات ارائه می‌‌کند.

هم‌وطنان گرامی برای اطلاعات بیش‌تر در خصوص ساعات حرکت قطارها، بهای بلیت، روزهای حرکت و ... می‌توانند علاوه بر مراجعه به سایت رجا به نشانی www.raja.ir با سامانه ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق تلفن‌های ۱۵۳۹ (تهران) و ۵۵۱۲۲۴۱۷-۰۲۱ (شهرستان‌ها) تماس بگیرند.

شرکت حمل و نقل ریلی رجا از همه ظرفیت‌ها و همچنین قطارهای نو برای ارائه خدمات در سفرهای تابستانی استفاده می‌کند. این شرکت در سال جاری حدود ۱۶ میلیون مسافر جابه‌جا خواهد کرد که ۶ میلیون نفر از آن، سهم مسافران تابستانی خواهد بود.

نظر شما