شناسهٔ خبر: 26472 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

خانه گفتمان شهر برگزار می‌كند؛

نمایشگاه آثار ارائه شده در مسابقه طراحی شهری مجموعه چند عملکردی زندیه شیراز/ نشست تخصصی فرصت‌های طراحی مجموعه زندیه

نمايشگاه نمایشگاهی از آثار ارائه شده به دبیرخانه مسابقه بین‌المللی طراحی شهری مجموعه چند عملکردی زندیه شیراز در خانه گفتمان شهر برپا شده است. همچنین قرار است در حاشیه نمایشگاه نشست تخصصی هم‌اندیشی چالش‌ها و فرصت‌های طراحی در مجموعه زندیه برگزار شود.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران، برگزار کننده مسابقه بین‌المللی طراحی شهری مجموعه چندعملکردی زندیه شیراز، اقدام به برگزاری نمایشگاهی از آثار ارائه شده به دبیرخانه مسابقه در محل خانه گفتمان شهر کرده است.

 این نمایشگاه به‌منظور آگاهی علاقه‌مندان از روند برگزاری بزرگترین مسابقه طراحی شهری کشور و همچنین آشنایی با توان تخصصی حرفه‌مندان داخلی که با همکاری شرکت‌های خارجی در این مسابقه شرکت کرده بودند به مدت ۱۰ روز برپا خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ ۲۶ مرداد ماه سال ۹۵ از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ عصر با مراجعه به خانه گفتمان شهر واقع در میدان فلسطین، خیابان طالقانی غربی از این نمایشگاه بازدید کنند.

همچنین، نشست تخصصی هم‌اندیشی پیرامون چالش‌ها و فرصت‌های طراحی در مجموعه زندیه، به‌منظور بهره‌گیری از تجارب مشاورین شرکت کننده در مسابقه، حرفه‌مندان و متخصصین امر ساعت ۱۶ روز دوشنبه اول شهریورماه ۹۵ در حاشیه نمایشگاه برگزار خواهد شد.

مسابقه بین المللی طراحی شهری مجموعه زندیه شیراز توسط شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران و با نظارت دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی از سال۹۴ و با شرکت ۱۶ مشاور آغاز شده است.

هیات داوران پس از بررسی آثار ارائه شده از سوی ۱۲ مشاور، مسابقه را دو مرحله‌ای اعلام کرده که تنها چهار مشاورموفق به حضور در مرحله دوم شده‌اند. مرحله دوم این مسابقه شهریورماه سال‌جاری برگزار خواهد شد.

نظر شما