شناسهٔ خبر: 26597 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

درخانه گفتمان شهر و معماری برگزار می‌شود:

نشست تخصصی پیرامون طراحی مجموعه زندیه شیراز

پوستر نشست تخصصی پیرامون طراحی مجموعه زندیه شیراز با حضور حرفه‌مندان و اساتید این حوزه در خانه گفتمان شهر و معماری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نشست تخصصی پیرامون طراحی مجموعه زندیه شیراز فردا یکم شهریورماه با حضور حرفه‌مندان، صاحب‌نظران، اساتید دانشگاه‌ها و متخصصان از ساعت ۱۶ الی ۱۸ در خانه گفتمان شهر و معماری به نشانی تهران، خیابان طالقانی غربی برگزار می‌شود.

همچنین نمایشگاه آثار ارائه شده در مسابقه بین‌المللی طراحی شهرس مجموعه چند عملکردی زندیه شیراز از ۲۶ مرداد ماه به مدت ۱۰ روز در این مکان آغاز شده است، از این رو مدعوین در این نشست می‌توانند ضمن حضور در این نشست، از این نمایشگاه نیز بازدید کنند.

مسابقه بین‌المللی طراحی شهری مجموعه زندیه شیراز توسط شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران و با نظارت دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی از سال۹۴ و با شرکت ۱۶ مشاور آغاز شده است.

هیات داوران پس از بررسی آثار ارائه شده از سوی ۱۲ مشاور، مسابقه را دو مرحله‌ای اعلام کرده که تنها چهار مشاورموفق به حضور در مرحله دوم شده‌اند. مرحله دوم این مسابقه شهریورماه سال‌جاری برگزار خواهد شد./

نظر شما