شناسهٔ خبر: 26628 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

راه‌اندازی فروش تلفنی بلیت قطارهای رجا

بلیت رجاء به منظور سهولت در دسترسی و امكان خرید راحت بلیت، شركت حمل و نقل ریلی رجا سامانه‌ی فروش تلفنی بلیت قطارهای خود را راه‌اندازی كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت رجا روابط عمومی رجا به منظور سهولت در دسترسی و امكان خرید راحت بلیت، شركت حمل و نقل ریلی رجا سامانه‌ی فروش تلفنی بلیت قطارهای خود را راه‌اندازی كرد.بعد از راه‌اندازی سامانه‌های فروش بلیت در آژانس‌ها، سایت اینترنتی و اپلیكیشن ، این بار شركت رجا فروش تلفنی بلیت قطاهای خود را از طریق سامانه‌ی تلفنی ۱۵۳۹ راه‌اندازی كرد.

 در فروش تلفنی قطارهای رجا، متقاضی ابتدا با سامانه‌ی ارتباط با مشتریان این شركت از طریق تلفن‌های ۱۵۳۹ (تهران) و ۵۵۱۲۲۴۱۷-۰۲۱ (شهرستان‌ها) ارتباط برقرار و درخواست بلیت را برای تاریخ‌ها و قطارهای مدنظر اعلام می‌كند و در صورت موجودی ، بلیت به نام وی رزرو و پیامكی شامل كد رزرو به شماره تلفن همراه اعلام شده متقاضی ارسال می‌شود.

متقاضی به محض دریافت پیامك كد رزرو حداكثر به مدت ۲ ساعت مهلت دارد تا از طریق شماره تلفن  ۸۹۵۱۴۴-۰۲۱ نسبت به پرداخت مبلغ بلیت اقدام و خرید خود را قطعی كند.

بعد از قطعی كردن خرید بلیت و دریافت پیامك خرید قطعی همچنین شماره سریال بلیت و ...، مسافر ، می‌تواند با مراجعه به سامانه‌ی هم‌قطار در سایت رجا علاوه یا باجه خدمات مسافرین در ایستگاه‌های راه‌آهن نسبت به پرینت بلیت خود اقدام كند.

 ضمن اینكه برای سوار شدن به قطارهای زندگی، سبز و سیمرغ نیازی به گرفتن پرینت بلیت نیست و همان پیامك نهایی خرید كفایت می‌كند.

هم‌وطنان گرامی برای كسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفر با قطارهای رجا اعم از: نشانی دفاتر فروش، قیمت بلیت، موجودی بلیت و ... می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با تلفن‌های ۱۵۳۹ (از تهران) و ۵۵۱۲۲۴۱۷-۰۲۱ (از شهرستان‌ها) تماس گرفته یا به سایت اینترنتی این شركت به نشانی : www.raja.ir مراجعه كنند.

شماره پیامك ۳۰۰۰۱۳۹ شركت رجا نیز آماده دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطارهای این شركت می‌باشد.

نظر شما