شناسهٔ خبر: 26664 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با هفته دولت صورت می‌گیرد:

بهره‌برداری از ۱۱ پروژه حوزه فنی و اجرایی راه و شهرسازی در ۸ شهرستان هرمزگان

روح اله محسن زاده مدیر واحد فنی و اجرایی اداره كل راه و شهرسازی استان هرمزگان از بهره‌برداری ۱۱ پروژه حوزه فنی و اجرایی راه و شهرسازی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی هرمزگان، روح الله محسن زاده افزود: در حال حاضر ۷۲ پروژه با مساحت  ۱۰۷/۳۷۲ مترمربع و با اعتبار یک هزار و ۴۹۹ میلیارد ریال در پروژه‌های در حوزه فنی و اجرایی راه و شهرسازی در حال احداث است.

به گفته وی، با حمایت‌های دولت تدبیر و امید و مدیر كل راه و شهرسازی همزمان با هفته دولت ۱۱ پروژه با مجموع مساحت ۱۳ هزار و  ۹۵۰ متر مربع، با سرمایه ۲۱۴ میلیارد ریال در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به مزیت‌های بهره برداری از این پروژه‌ها در جهت افزایش سرانه‌های عمومی و ارتقای كیفیت معیشت مردم استان بیان کرد، طی روزهای آینده و با حضور مسوولان دو كتابخانه عمومی، دو مجتمع فرهنگی و هنری، دو ساختمان آموزشی، دو ساختمان حمایتی و درمانی، یك ساختمان اداری و سه سالن ورزشی چند منظوره در شهرستان‌های بندرعباس، بندرلنگه، بندرخمیر، پارسیان، حاجی آباد، بشاگرد، سیریك و میناب مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

نظر شما