شناسهٔ خبر: 26692 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان:

لزوم نگاه بهتر و فرهنگ سازی برای ورود خیران نیک اندیش در عرصه راهسازی

باقری فرد مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از تعامل و همکاری خیرین راهسازی با این اداره کل تقدیر و اقدامات ماندگار خیرین در این منطقه را مایه مباهات برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، محمدرضا باقری فرد مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از تعامل و همکاری خیرین راهسازی با این اداره کل تقدیر و اقدامات ماندگار خیرین در این منطقه را مایه مباهات برشمرد. 

وی با اشاره به اینکه مشکلات نمی‌تواند جلوی اقدامات مثبت خیرین را بگیرد، گفت: خوشبختانه شاهد این هستیم که نشاط در خیرین ما وجود دارد و در این مسیر رو به پیشرفت حرکت می‌کنند، ما نیز باید با جدیت به دنبال فرهنگ سازی و آماده سازی بسترهای موجود برای ورود خیرین در عرصه راهسازی و پل سازی باشیم و این مساله یکی از اولویت‌های ما در مجموعه است. 

باقری فرد با تاکید بر آثار معنوی خدمات مالی خیرین در ایجاد زیرساخت‌ها جاده‌ای گفت: عمر چند ده ساله انسان در برابر عمر تاریخ، چشم بر هم زدن است اما خدمات خیرین در این مسیر و آثار و نتایج آن تا زمانیکه برقرار باشد ماندگار و جاودانه است.

وی خسارات روزانه مربوط به هزینه تصادفات برای کشور را یکی از معضلات موجود در جامعه عنوان کرد و بدین منظور ورود خیرین در این مسیر را یکی دغدغه‌های اداره کل راه و شهرسازی لارستان دانست.

مدیرکل راه وشهرسازی لارستان در ادامه لزوم نگاه بهتر و فرهنگ سازی برای خیران نیک اندیش در این فضای کنونی را یکی از رسالت‌های رسانه و مطبوعات برشمرد، چرا که در دنیا حرف اول را اطلاع رسانی می‌زند و بر همین اساس لازم است در این مورد اقدامات لازم به عمل آید. بناست همگی آحاد جامعه متحدانه مبدا این اتفاقات که همان جاده‌های کشور می‌باشند را به هر نحوی تقویت نماییم و حضور خیرین می‌تواند کمک‌های شایانی به این معضل نماید. امید است توفیق قرین اعمال خداپسندانه و مصلحانه ی همه ی خیرین راهساز باشد.

وی گفت هم اکنون چندین پروژه خیر ساز در حوزه اداره کل راه و شهرسازی لارستان در حال احداث است که امیدواریم با عنایت خداوند متعال و نیت خوب خیرین شاهد به ثمر نشستن و بهره‌برداری از پروژه‌های مذکور باشیم.

نظر شما