شناسهٔ خبر: 26712 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در هفته دولت انجام می‌شود؛

افتتاح ۶۱ طرح حوزه راه و آغاز عملیات اجرایی ۱۴ طرح دیگر در کرمان جنوبی

محمدساردویی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان گفت: ۶۱ طرح حوزه راه در هفته دولت افتتاح و عملیات اجرایی ۱۴ طرح دیگر در هفت شهرستان جنوبی آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی جنوب استان کرمان، محمد ساردویی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان افزود: برای اجرای ۶۱ طرح که مورد بهره برداری قرار می‌گیرد یکهزار و ۴۱۷ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی گفت: عملیات اجرایی ۱۴ طرح دیگر با اعتبار مورد نیاز ۳۷۰ میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: طرح‌های آماده افتتاح در هفته دولت شامل احداث ۷۰ کیلومتر بزرگراه، ۲۲ کیلومتر راه اصلی و ۱۰۲ کیلومتر راه روستایی است.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان افزود: همچنین روکش آسفالت ۲۴۱ کیلومتر راه اصلی و ۴۵ کیلومتر راه روستایی در این هفته به بهره برداری می‌رسد.

وی گفت: عملیات اجرایی ۳۸ کیلومتر راه روستایی، ۹ کیلومتر باند دوم بزرگراه و احداث سه هزار و ۴۶۳ متر مربع ساختمان اداری نیز آغاز می‌شود.

ساردویی بیان کرد: انجام روکش آسفالت ۱۱ و نیم کیلومتر و رفع نقاط حادثه خیز یک و نیم کیلومتر از دیگر طرح‌هایی است که عملیات اجرایی آنها در هفته دولت آغاز خواهد شد.

وی گفت: این اداره کل با تمام توان برای توسعه راه‌های منطقه که نقش موثری در توسعه صنعت حمل و نقل جاده‌ای دارد، تلاش می‌کند.

وی افزود: بیمارستان ۳۲ تختخوابی قلعه گنج با سه هزار و ۵۰۰ مترمربع زیربنا و ۹۵ میلیارد ریال هزینه شده توسط وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شده همچنین بیمارستان ۲۴تختخوابی شهرستان رودبار جنوب با سه هزار و ۵۰۰ مترمربع که با اعتبار ۹۷ میلیارد ریال احداث و آماده بهره برداری است.

نظر شما