شناسهٔ خبر: 26745 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر خبر داد:

رفع نقطه پرحادثه قلعه سفید در محور دالکی - کنارتخته استان بوشهر

جاده مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر از رفع نقطه پرحادثه قلعه سفید در محور شریانی دالکی – کنارتخته با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و پانصد میلیون ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر، عبدالکریم اخترشناس در این خصوص گفت: جهت افزایش سطح ایمنی حمل ونقل جاده‌ای، تامین آسایش وسلامتی هموطنان و همچنین نگهداری محورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی استان اقدامات گسترده‌ای از ابتدای امسال تاکنون توسط حوزه مدیریت راهداری شروع شده و طبق اولویت پروژه‌ها پیگیری و اجرا می‌شود.

مدیریت راهداری افزود: اجرای این طرح در قالب ساماندهی و رفع نقاط پرحادثه واقع در طول محورهای ارتباطی شریانی بصورت احداث زیرگذر با قابلیت تردد وسایل نقلیه انجام شده و تكمیل آن علاوه بر تسهیل در تردد و روان سازی عبورومرور، ‌نقش مهمی در كاهش سوانح رانندگی و آرام سازی ترافیك دارد.

وی بیان کرد: از ابتدای امسال ۳۷ نقطه پرحادثه طبق ضوابط وشاخصه‌های وقوع سوانح شدید شناسایی شده كه تاکنون ۱۰ نقطه حادثه خیز ساماندهی و رفع حادثه شده و انشااله تا پایان امسال مابقی مقاطع شناسایی شده نیز رفع خواهد شد.

مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر در ادامه گفت: مهم‌ترین اولویت حوزه راهداری  حفظ سلامتی و جان همه كاربران جاده‌ای است و لذا با ایمن‌سازی محورها بصورت زودبازده و با راهكارهای بلند مدت جهت نیل به این مهم تلاش می‌شود تا هموطنان عزیز بتوانند در نهایت آرامش و آسایش در محورهای استان تردد نمایند.

نظر شما