شناسهٔ خبر: 26831 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس راه و شهرسازی گناباد خبر داد:

افتتاح ۶ پروژه بزرگ راه و شهرسازی گناباد خراسان رضوی در هفته دولت

محمدحسين ضيايی كلات رییس راه و شهرسازی گناباد خراسان رضوی از افتتاح ۶ پروژه عمرانی و راهسازی در هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، محمدحسین ضیایی کلات در بازدید از پروژه محور گناباد – مهنه گفت: روکش آسفالت ۱۲.۴ کیلومتر جاده حوزه استحفاظی از محل قیر یارانه‌ای با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال و در حوزه مسکن مجموع پروژه‌ها با حدود ۳۹ میلیارد ریال اعتبار، آماده بهره‌برداری در هفته دولت خواهند بود.

وی افزود: در هفته دولت امسال، روکش آسفالت محور گناباد – کاخک به طول ۶.۵ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال از بخش کاخک تکمیل شده و این مسیر به بهره‌برداری می‌رسد.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان گناباد از افتتاح یک پروژه دیگر در حوزه راه در هفته دولت امسال خبر داد و اظهار داشت: امسال اجرای روکش آسفالت در محور روشناوند به طول ۵.۹ کیلومتر و مبلغ ۴ میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال از بخش مرکزی شهرستان گناباد به بهره‌برداری رسیده و  افتتاح می‌شود.

وی در خصوص پروژه‌های آماده افتتاح طرح مسکن مهر شهرستان گناباد عنوان کرد: ۳۹ میلیارد ریال برای ساخت و آماده‌سازی سایت قنبرآباد و مسکن مهر ۲۸ واحدی فرهنگیان و پروژه ۴۰ واحدی عمارت‌سازان خورشید در بخش مرکزی شهرستان هزینه شده است که در هفته دولت افتتاح می‌شوند.

نظر شما