شناسهٔ خبر: 26877 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با سومین روز از هفته دولت،

بهره‌برداری از ۲۵ پروژه عمرانی راه و شهرسازی در شرق گلستان

آسفالت همزمان با سومین روز از هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر از ۲۵ پروژه عمرانی راه و شهرسازی استان گلستان با اعتبار بیش از ۸۸ میلیارد و ۳۲۵ میلیون ریال در شهرهای مراوه تپه، گنبدكاووس و آزادشهر بهره برداری شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان گلستان، در شهرستان مراوه تپه پنج پروژه، در شهرستان آزادشهر هشت پروژه و در شهرستان گنبدكاووس ۱۲پروژه در بخش‌های راهداری، مسكن و ساختمان و شهرسازی به بهره برداری رسیده‌اند.

بهره برداری از بهسازی و روكش آسفالت محور مراوه تپه –قازانقایه، انبار شن و نمك و راهدارخانه گلیداغ و مراوه تپه از جمله پروژه‌های شهرستان مراوه تپه بوده است.

افتتاح ۱۰ واحد مسكن مهر خودمالك، رونمایی از طرح جامع- تفصیلی شهر نوده خاندوز و لكه گیری و روكش آسفالت محور آزادشهر-خوش ییلاق، گنبد- آزادشهر، انبار شن و نمك و راهدارخانه خوش ییلاق ۱ و ۲ نیز، پروژه‌های به بهره برداری رسیده در شهرستان آزادشهر است.

در شهرستان گنبد نیز از ۳۲ واحد مسكن مهر در قالب تفاهم نامه سه جانبه، ۱۱۱ واحد مسكن مهر خودمالك، ۱۰ پروژه راهداری اعم از بهسازی محور اینچه برون-داشلی برون، حذف و اصلاح تقاطع هیوه چی، مرمت و بهسازی و روكش آسفالت راه‌های روستایی داشلی برون و آق بند، زندان، ساری بخش (سلطانعلی)، تقی آباد-كوچك الوم و خرید و نصب مسیرنمای ارتجاعی به طول ۶۰ كیلومتر بهره برداری به عمل آمد.

نظر شما