شناسهٔ خبر: 26892 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر کار اعلام کرد

تمام کارگران ساختمانی تاپایان دولت تدبیر و امید بیمه می‌شوند

کارگر ساختمانی معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تاپایان دولت تدبیر و امید تمام کارگران ساختمانی بیمه می شوند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید حسن هفده‌تن در آیین افتتاح گازرسانی به مجموعه روستاهای گچساران افزود: دولت تدبیر و امید در شرایطی بحرانی و طوفان‌زا سکان هدایت را در کشور به دست گرفت.

وی بیان کرد: در ابتدای کار دولت تدبیر و امید رشد اقتصادی کشور منفی بود در حالی که اکنون به ۴ درصد رسیده است.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کشور به بیماری رکود و تورم دچار شده بود همدلی و همکاری مردم و تدابیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی کمک کرد تا بتوانیم با سربلندی از این مرحله عبورکنیم.

هفده تن عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی در سال‌های آینده به یک اقتصاد شاخص در دنیا تبدیل خواهد شد.

وی ادامه داد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برنامه های جدیدی رابرای اولین بار تدوین کرده است و ثمرات این برنامه‌ها در سال‌های آتی با برداشتن هزینه های سنگین از دوش دولت مشخص خواهد شد.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: با برنامه های جدید این نهاد می توان از مرگ و میر ناشی از کار که تاکنون دامنگیر نیروهای کار در کشور می شود و عمر کار نیروها را بین پنج تا ۱۰ سال کاهش می‌دهد، ازبین برد.

هفده تن اضافه کرد: با اجرای این برنامه ها ۶۰ هزار میلیارد تومان از هزینه های کشور و تامین اجتماعی کاسته خواهد شد.

وی گفت: یکی دیگر از برنامه های مهم این نهاد بیمه کارگران ساختمانی است.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: تاپایان دولت تدبیر و امید تمام کارگران ساختمان بیمه می شوند.

هفده تن عنوان کرد: یکی دیگر از بحث های مهم تبعیض مزدی در بین کارگران و کارفرمایان بوده که به شدت مورد اعتراض نیروهای کارگاهی قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، افتتاح طرح گازرسانی به مجموعه روستاهای آبچیرک، آب توت و انجیر سیاه درگچساران با حضورمعاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی انجام شد.

نظر شما