شناسهٔ خبر: 26936 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مديركل راه و شهرسازی گلستان خبر داد:

تحقق ۹۵ درصد تعهدات استان گلستان در بخش مسكن مهر

افتتاح مدیركل راه و شهرسازی گلستان با اشاره به افتتاح ۲۲۶۶ واحد مسكن مهر همزمان با ایام هفته دولت در استان، گفت: با واگذاری این واحدها، ۹۵ درصد متقاضیان استان موفق به تحویل واحدهای مسكونی خود شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان گلستان، ابراهیم مبارك قدم روز جمعه و همزمان با پنجمین روز از هفته دولت در مراسم افتتاح متمركز ۲۲۶۶ پروژه مسكن مهر استان با حضور وزیر كشور، استاندار و معاونین وی، نماینده مردم گرگان در مجلس و شماری از مسوولان استانی و شهرستانی در مركز كسب و كار شهرك صنعتی آق قلا، گفت: با بهره برداری از این واحدها، كار ساخت ۴۴ هزار و ۷۰۰ واحد مسكن مهر استان به پایان رسیده و استان گلستان از نظر اتمام و واگذاری واحدهای مسكن مهر به متقاضیان جزو سه استان برتر كشور محسوب می‌شود.

وی با اشاره به تعهد ساخت ۵۲ هزار واحد مسكن مهر در استان، گفت: برنامه ریزی شده كه كار ساخت الباقی واحدهایی كه دارای متقاضی و فعال هستند نیز، در دهه فجر امسال و ابتدای سال ۹۶ به اتمام برسد.

دبیر شورای مسكن گلستان گفت: برای هریك از واحدهای افتتاح شده در هفته دولت متناسب با نوع و هزینه ساخت آنها، تسهیلات بانكی به مبلغ ۲۵ تا ۳۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

به گفته وی، سهم آورده متقاضیان نیز در این پروژه‌ها به طور متوسط حدود ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان بوده است.

نظر شما