شناسهٔ خبر: 2700 - سرویس پربحث‌ترین اخبار
نسخه قابل چاپ

راه در رسانه‌ها - 24 آذر ماه ؛

اختصاص روزانه ۴۰۰۰ دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران اربعین/ نظارت بر کرایه اتوبوس‌ها

اتوبوس اختصاص چهار هزار دستگاه اتوبوس برای برگشت زائران اربعین و نحوه تردد کامیون‌های ترک و ایرانی از مرز ایران از مهمترین موضوعات حمل و نقلی رسانه‌ها در 24 ساعت گذشته بودند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، گزیده اخبار به شرح زیر است:

-مدیرعامل شرکت فرودگاه ها از ارتقا کیفیت خدمات هوایی خبر داد

ایرنا نوشت: محمد علی ایلخانی، مدیرعامل شرکت فرودگاههای کشور بودجه پیش بینی شده برای بهسازی و بازسازی زیرساخت ها در سال 94 را شش هزار میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: تلاش خواهیم کرد این بودجه در زمینه ارتقا کیفیت خدمات هوایی و ایمنی در این بخش هزینه شود.

-بزرگترین ترمینال اسکله دریایی مسافری کشور به ایستگاه آخر نرسیده است

ایرنا نوشت: ترمینال مسافری اسکله شهید حقانی بندرعباس به عنوان بزرگترین بندر مسافرت دریایی کشور را می توان طرحی به گِل نشسته دانست که با وجود وعده های مکرر مسوولان، همچنان درهای آن به روی مردم بسته است.

-روند اعزام اتوبوس‌ به مهران و ایلام ادامه دارد‌/‌ رصد خدمات توسط نماینده سازمان راهداری در ایلام‌

فارس نوشت: حمیدرضا شهرکی ثانوی، مدیرکل حمل و نقل استان تهران با بیان اینکه تا پایان امروز 700 دستگاه اتوبوس از تهران به مهران اعزام می‌شود از اعزام بیش از 2هزار و 623 اتوبوس به مرز مهران خبر داد و گفت: نماینده سازمان راهداری در ایلام مستقر است و هماهنگی‌ها را در این‌باره انجام می‌دهد.

-صدور 406‌مجوز پرواز فوق‌ا‌لعاده عتبات برای کنترل قیمت‌‌ بلیت/ تاکید به ایرلاین‌ها برای خودداری از فروش چارتری

فارس نوشت: محمد خدا کرمی، معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی با بیان این‌که قیمت پروازهای خارجی تابع شرایط رقابتی و غیرتکلیفی است، گفت: در راستای جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت بلیت در ایام اربعین حسینی، 406 مجوز پروازی صادر کردیم تا با افزایش پرواز‌‌ها نرخ‌ها کنترل شود اما حجم تقاضا بسیار بالا است.

-اختصاص روزانه ۴۰۰۰ دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران اربعین/ نظارت بر کرایه اتوبوس‌ها

فارس نوشت: نیما شهرزاد، معاون دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری با اشاره به اختصاص روزانه ۴۰۰۰ دستگاه اتوبوس برای عملیات برگشت زائران حضرت اباعبدالله، گفت: طی هماهنگی با ادارات کل اغلب استان‌ها، ۱۰۰ درصد ناوگان اتوبوس جاده‌ای این استان‌ها به مرز مهران و ایلام اعزام شده‌اند.

-عبور بیش از 500 کامیون در شبانه‌روز از مرز ایران و ترکیه

ایسنا نوشت: محمدجواد عطرچیان، مدیرکل ترانزیت و پایانه‌های مرزی سازمان راهداری از تردد عادی کامیون‌های ترک و ایرانی از مرز دو کشور در روزهای گذشته خبر داد./

برچسب‌ها:

نظر شما