شناسهٔ خبر: 27010 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط مدیركل راه و شهرسازی مازندران صورت گرفت:

بازدید از محورهای روستایی چهاردانگه ساری

رحیم نوروزی مدیركل راه و شهرسازی استان مازندران به همراه رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ساری از محورهای روستایی منطقه چهار دانگه این شهرستان از جمله محور چالو ، اورست _ مالخواست با هدف بررسی از وضعیت موجود بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان مازندران، حیدر نوروزی در این بازدید عنوان کرد: مازندران با توجه به نوع اقلیم و شرایط توپوگرافی وبه طبع تنوع فرآورده‌های كشاورزی ، مسئله راه‌های مناسب روستایی به منظور حمل ونقل هرچه سریعتر ، آسانتر و در عین حال ارزانترین فرآورده‌ها به بازار مصرف یكی از اصلی ترین دغدغه‌های ذهنی مسئولین محترم استان و این اداره كل است.

وی بیان کرد: با توجه به محرومیت و محدودیت‌های موجود در منطقه ، وجود یك راه ایمن و مناسب می‌تواند عامل موثری در جهت رشد و توسعه این مناطق باشد.

مدیركل راه و شهرسازی استان تصریح کرد: از این رو این اداره كل اقدامات بسیار گسترده و وسیعی را در زمینه بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی در استان درحال انجام دارد.

نوروزی به اقدامات این اداره كل در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: در طی سه سال گذشته نزدیك به ۱۰۰۰ كیلومتر از راه‌های روستایی این استان بهسازی و آسفالت شده است.

وی ابراز امیدواری كرد: ان شاء الله بتوانیم در سایه تعامل و همدلی و خدمت صادقانه تلاش‌های مضاعفی را همچون گذشته برای ایجاد یك راه روستایی مناسب و ایمن در استانی سر سبزی چون مازندران ایجاد نموده تا باعث رشد و ترقی در تمامی جهات در این خطه ولایت مدار باشیم.

گفتنی است بررسی و برنامه ریزی سریع در جهت بهسازی و آسفالت محورهای روستایی مناطق چهار دانگه در اسرع وقت از جمله ابلاغ‌های مدیركل به مجموعه راه و شهرسازی شهرستان ساری در این بازدید بود.

نظر شما