شناسهٔ خبر: 27025 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان خبر داد:

رفع تصرف ۶۰۰ متر از اراضی ملی شهری در شهرستان تایباد خراسان رضوی

رفع تصرف رییس اداره راه و شهرسازی تایباد خراسان رضوی از رفع تصرف ۶۰۰ متر از اراضی ملی و دولتی شهری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، مهدی رحمتی با اعلام اینکه ارزش زمین‌های آزادشده از چنگال متصرفان بالغ بر ۳ میلیارد ریال است، گفت: تصرف اراضی ملی و دولتی یک اقدام خلاف قانون است که سلامت جامعه و منابع پایه کشور را با تهدیدهای جدی مواجه کرده است که با متخلفان با حمایت دستگاه قضایی با جدیت برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: طبق گزارشات رسیده مشخص شد یکی از افراد متخلف منطقه، در حال پی‌کنی زمین دولتی با بیل مکانیکی بود که با حضور به موقع گشت حفاظت اراضی ملی از ادامه اقدامات جلوگیری و در روز شنبه مراتب با هماهنگی پلیس آگاهی صورت جلسه گردید، متصرف هیچ مدرک محکمه پسندی دال بر مالکیت اراضی رفع تصرف شده برای ارائه در اختیار نداشت و نیروهای واحد حفاظت اراضی ملی تایباد با رفع موانع ایجاد شده، زمین های دولتی را به حالت عادی بازگرداندند.

رییس اداره راه و شهرسازی تایباد افزود: واحد حفاظت اراضی ملی این اداره با گشت مستمر و احترام به حقوق مردم، با آزادسازی زمین‌های تصرف شده، عرصه را بر افراد سودجو در این منطقه تنگ کرده‌اند.

نظر شما